همشهری‌آنلاین: عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر بنده فضا را برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات مناسب نمی‌بینم، گفت: البته اگر آقای هاشمی رفسنجانی کاندیدا شود، فکر می‌کنم اصلاح طلبان از ایشان حمایت کنند.

فارس نوشت: محمدعلی نجفی عضو شورای شهر تهران و وزیر آموزش و پرورش در دولت اصلاحات در جمع خبرنگاران درخصوص نحوه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هنوز تصمیم قطعی و شفافی گرفته نشده است گفت: هرکس از سوی اصلاح طلبان معرفی شود همه از او حمایت می‌کنیم و اسامی که تا الان اعلام شده‌اند، تنها در حد گمانه زنی است.

نجفی افزود: کاندیدای حداکثری، کسی است که قدرت دفاع از مواضع اصلاح طلبانه و تبیین این مواضع را داشته باشد که در راس آنها آقای خاتمی است. البته اگر آقای هاشمی رفسنجانی هم کاندیدا شوند، فکر می‌کنم اصلاح طلبان از ایشان حمایت کنند.

وی همچنین با بیان اینکه باید شرایط حضور برای همه جریان‌های سیاسی آماده شود، تصریح کرد: در حال حاضر بنده فضا را برای حضور اصلاح طلبان مناسب نمی‌بینم بخصوص اینکه در مواردی فضا بسته‌تر هم شده مانند دستگیری اخیر تعدادی از روزنامه‌نگاران.

نجفی در خصوص کاندیداتوری افرادی نظیر عارف و کواکبیان نیز گفت: در مورد افراد نظر نمی‌دهم، اصلاح طلبانی که در مظان کاندیداتوری هستند بسیارند.

کد خبر 199683
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز