همشهری آنلاین: سخنگوی ستاد انتخابات شریعتمداری از اولین جلسه انتخاباتی شریعتمداری با معاونان سابق خود در وزارت بازرگانی برای اعلام حضور در انتخابات خبر داد و گفت: شریعتمداری قصد دار به صورت مستقل وارد انتخابات شده و دولت فراجناحی و اعتدال‌گرا تشکیل دهد.

به گزارش مهر، محسن بهرامی با اشاره به تصمیم «محمد شریعتمداری» برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 92 گفت: تمام کسانی که تصمیم به حضور برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری می‌گیرند مبتنی بر یک‌سری برنامه‌ریزی‌هایی است که از قبل انجام می‌شود و این‌طور نیست که یک شبه تصمیم بگیرند کاندیدا شوند.

وی افزود: از مدت‌ها قبل برخی از دوستان به دلیل مشکلات اقتصادی که کشور درگیر آن است، شریعتمداری را برای حضور در صحنه مناسب می‌دیدند، پیشنهادهای زیادی داشتند و بعد از جمع‌بندی برنامه‌های‌شان به این نتیجه رسیدند که اعلام حضور کنند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی شریعتمداری، در پاسخ به اینکه «رئیس ستاد انتخاباتی شریعتمداری کیست»، گفت: بدلیل آنکه انتخاب رئیس ستاد انتخابات از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است هنوز در مرحله رایزنی هستیم و تا کنون با افرادی که موردنظر بوده‌اند صحبت‌هایی شده و در آینده نزدیک رئیس ستاد انتخاب خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به دیدار شریعتمداری با چهره‌هایی مانند سیدمحمد خاتمی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: آقای خاتمی بر حضور فعال در انتخابات و معرفی کاندیدای اصلاح‌طلب که منجر به حضور پرشور مردم در انتخابات شود تاکید دارد؛ اما از لحاظ حمایت تشکیلاتی وعده‌هایی داده شده و بستگی به روند انتخابات و برنامه‌ریزی دیگر گروه‌های اصلاحات دارد.

بهرامی تاکید کرد: شریعتمداری به صورت یک چهره مستقل وارد انتخابات می‌شود، نه به عنوان کاندیدای یک حزب؛ اگرچه وی  حمایت بسیاری از تشکل‌ها و دبیران کل احزاب را دارد و تا کنون نیز حمایت‌های زیادی از سوی تشکل‌ها، انجمن‌ها، شوراهای صنفی و حتی NGO ها صورت گرفته است.

وی از برگزاری اولین جلسه انتخاباتی شریعتمداری خبر داد و گفت: شریتعمداری اولین جلسه بزرگ انتخاباتی خود را برای اعلام حضور با مدیران، همکاران سابق خود در وزارت بازرگانی برگزار کرد و از آنان مشورت، نظرخواهی و کمک و پشتیبانی خواست که اکثر شرکت‌کنندگان نیزاز این موضوع استقبال و حمایت‌های خود را از وی اعلام کردند.

کد خبر 199560
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز