سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۸
۰ نفر

گروه حوادث: دزدان شب‌رو بعد از هجوم به خانه‌ای ویلایی در کرج، گاوصندوق مخفی خانه را پیدا کردند و بعد از تخریب آن دست به سرقت میلیونی زدند.

حوادث

شامگاه یکی از آخرین روزهای دی‌ماه امسال ساکنان خانه‌ای ویلایی در خیابان 45متری گلشهر کرج وقتی وارد خانه‌شان شدند صحنه عجیبی را مقابل چشمانشان دیدند. دزدان ناشناس در غیاب آنها وارد خانه شده و بعد از پیدا کردن گاوصندوق مخفی در کمد دیواری خانه، آن را شکسته و تمامی محتویات داخل آن را به سرقت برده بودند. مرد صاحبخانه وقتی با این صحنه روبه‌رو شد، پلیس را در جریان گذاشت و به این ترتیب تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دزدان شب‌رو شروع شد.

این مرد در گفت‌وگو با همشهری ماجرای سرقت را اینطور توضیح داد: آن شب هیچ‌کدام از اعضای خانواده در خانه نبودند و دزدان بعد از تخریب قفل در ورودی، وارد ویلا شده و با شکستن پنجره قدم به داخل خانه گذاشته بودند. آنها که ظاهرا دیلم و پتک همراه خود داشتند، در جست‌وجوی داخل خانه، گاوصندوقی را که در کمد دیواری و زیر رختخواب‌ها مخفی کرده بودم پیدا کرده و آن را شکسته بودند.

داخل گاوصندوق 100میلیون تومان پول نقد بود که روز قبل‌ به‌خاطر فروش یک ملک دریافت کرده بودم و علاوه بر آن 20هزار یورو به همراه یک سرویس طلا متعلق به مادر خانواده به ارزش 40میلیون تومان نیز در گاوصندوق بود که همه آنها به سرقت رفته‌اند. براساس این گزارش، پرونده این سرقت در حال حاضر در اختیار مأموران پلیس استان البرز است و این در حالی است که هنوز ردی از دزدان میلیونی به‌دست نیامده است.

کد خبر 199455
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز