سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۱
۰ نفر

همشهری‌ آنلاین: بر اساس آمار وزارت محیط زیست، توسعه پایدار و انرژی فرانسه ساخت و ساز خانه‌های جدید در سال 2012 در فرانسه با هفده ممیز هشت دهم درصد کاهش به سیصد و چهل و شش هزار و چهارصد و شصت و سه رسیده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز از پاریس، ساخت خانه‌های جدید در سال دو هزار و دوازده در فرانسه هفده ممیز هشت دهم درصد کاهش یافت.

بر اساس آمار و ارقامی که وزارت محیط زیست، توسعه پایدار و انرژی فرانسه منتشر کرده است ساخت و ساز خانه‌های جدید در سال گذشته میلادی در فرانسه با هفده ممیز هشت دهم درصد کاهش به سیصد و چهل و شش هزار و چهارصد و شصت و سه رسید. طبق گزارش یادشده، کاهش ساخت خانه های جدید در فرانسه بیشتر مربوط به مجتمع های مسکونی (هجده ممیز هشت دهم درصد) است تا خانه‌های شخصی (شانزده ممیز شش دهم درصد).

همچنین در سال گذشته شمار مجوزهای صادرشده برای ساخت و ساز خانه در فرانسه هفت ممیز سه دهم درصد کاهش یافت و به چهارصد و نود و پنج هزار و چهارصد و نود و شش مورد رسید.

تنها در سه ماهه چهارم سال دو هزار و دوازده، پروانه های ساخت و ساز خانه در فرانسه پنج ممیز شش دهم درصد نسبت به سه ماهه سوم کاهش یافت.

دولت فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه در طرح ملی خود در زمینه مسکن تعهد کرده است در دوره پنج ساله خود دو میلیون و پانصد هزار خانه برای شهروندان احداث کند و با این حساب دولت فرانسه باید هر ساله پانصد هزار خانه جدید برای شهروندان بسازد.

کد خبر 199435
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز