همشهری آنلاین: پس از اعلام روابط عمومی سپاه شهدای آذربایجان غربی مبنی بر وقوع حادثه برای اتوبوس راهیان نور و درگذشت یکی از دانش آموزان، وزیر آموزش و پرورش پیام تسلیت صادر کرد.

تصادف اتوبوس

به گزارش ایسنا، در متن منتشره وزارت آموزش و پرورش آمده است: «متاسفانه طی اعلام آقای حق دوست مسئول روابط عمومی سپاه شهدای آذربایجان غربی با خبر شدیم اتوبوس حامل دانش آموزان ناحیه یک ارومیه در استان ایلام دچار حادثه شده و یک تن از دانش‌آموزان دعوت حق را لبیک گفته است که در این رابطه وزیر آموزش و پرورش پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

ما عندکم ینفد و ما عندالله باق

خبر تأسف‌بار سانحه واژگونی اتوبوس کاروان راهیان نور حامل دانش آموزان ناحیه یک ارومیه که منجر به پرواز ملکوتی دانش آموز "مهدی جوان" و جراحت جمعی از عزیزان دانش‌آموز گردید، قلوب آحاد ملت ایران را سخت جریحه دار و متاثر ساخته و باعث حزن و اندوه عمیق اینجانب گردید.

بدون ‌تردید این نوگل نشکفته پرپر شده که در راه بازگشت از سرزمین ایثار و شهادت جان شیرین خود را از دست داد، هم اکنون در جوار رحمت حق آرمیده و از خوان نعمت بیکران او متنعم می‌باشد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت مصیبت وارده به دانش آموزان هم سنگر و بازماندگان این عزیز از دست رفته، همجواری با شهیدان والامقام برای آن مرحوم و صبر وشکیبایی برای خانواده‌ی معزز آن پرکشیده به سوی معبود را از خداوند منان مسألت می‌نمایم».

کد خبر 199374
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز