پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار نظر کرد. او گفت معلوم نیست مجیدی چقدر بازی کند.

تاریخچه دیدارهای پرسپولیس و استقلال در همشهری‌آنلاین

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی درباره‌ی بازی فردای استقلال مقابل پرسپولیس، گفت: بازی فردا حساسیت‌های خودش را دارد. دو سه هفته قبل از داربی ازمن سوالاتی در ارتباط با این بازی پرسیده می‌شد که همین امر نشان می‌دهد امتیاز این دیدار از سه امتیاز بیشتر است و امیدوارم تا این دیدار بارفنی بالایی داشته باشد و تماشاگران ازدیدن آن لذت ببرند.

وی در ادامه گفت: این بازی ربطی به جایگاه تیم‌ها در جدول ندارد و هر تیمی که بتواند آرامش و تمرکز بیتشری داشته باشد می‌تواند در این دیدار برنده باشد.

قلعه‌نویی در ادامه با تمجید از تیمش گفت: استقلال بازیکنان بزرگی دارد که عده‌ای از آنها تجربه بازی در داربی هم دارند. از سویی دیگر ما تیم اول جدول هستیم و باید طوری باشیم که جایگاهمان را حفظ کنیم. با دیدن بازی‌های پرسپولیس در مقابل داماش و نفت و آنالیز آن دو بازی نقاط ضعف و قوت این تیم را متوجه شده‌ایم. هر تیمی که موفق شود میانه‌ی میدان را تصاحب کند، احتمالا به هدفش نزدیک‌تر می‌شود و شانس بالاتری خواهد داشت.

سرمربی استقلال در ادامه افزود: با آمدن مجتبی جباری میانه زمین ما بهتر شده و تیم ما در نیم فصل تیم بهتری شده است چرا که توانسته‌ایم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم.

قلعه‌نویی در ادامه در پاسخ به سوالی در ارتباط با فرهاد مجیدی، گفت‌: قبل ازاین که به این سوال باسح دهم باید این را بگویم که دائما فکر می‌کنم که کدام یک از 21 بازیکن خود را خط بزنم تا با 18 نفر در مقابل پرسپولیس حاضر شویم. در ارتباط با مجیدی هم بارها گفته‌ام او سرمایه استقلال است و بر اساس تست‌های آمادگی جسمانی هنوز به شرایط صد در صد نرسیده ولی این که در بازی فردا چند دقیقه به او برسد را نمی‌دانم.

کد خبر 198888
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز