همشهری آنلاین: وزیر سابق علوم دولت احمدی‌نژاد از جلسه اعضای سابق دولت احمدی‌نژاد به منظور ارائه کمک معنوی به دولت دهم خبر داد و گفت: اخراجی‌های دولت احمدی‌نژاد در جلسات متناوب دور هم جمع می‌شوند نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف ارائه می‌کنند و این نظرات توسط یک نفر به اطلاع رئیس‌جمهور می‌رسد.

به گزارش مهر، محمدمهدی زاهدی با اشاره جلسه اخراجی‌های دولت‌های نهم و دهم، گفت: ما اخراجی‌های دولت احمدی‌نژاد به طور متناوب دور هم جمع می‌شویم و افراد تحلیل‌هایی از مسائل روز ارائه می‌دهند و هدف‌مان هم این است که کمک معنوی کنیم؛ حتی به دولت.

وزیر علوم دولت نهم افزود: دولت منتخب مردم است و نباید شاهد آن باشیم که دولت آن‌قدر ضعیف شود که به نظام آسیب وارد شود؛ چراکه هرچه دولت قوی‌تر باشد به نفع کشور و نظام است.

نماینده مردم کرمان در مجلس با تاکید بر اینکه تضعیف دولت روشی اسلامی نیست، تصریح کرد: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند و این نظام است که باقی می‌ماند؛ بنابراین ما نباید کاری کنیم که نظام تضعیف شود؛ لذا ما اخراجی‌های دولت جلساتی می‌گذاریم و نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف از جمله مسائل ارز، تحریم نفت و ... ارائه می‌کنیم و این نظرات توسط یک نفر به اطلاع رئیس‌جمهور می‌رسد.

کد خبر 198451
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز