همشهری آنلاین: ایران برای کسب مقام هفتم به مصاف اسلوونی می‌رود.

football

تیم ملی نوجوانان ایران در یک بازی نزدیک و حساس مقابل تیم زیر 18 سال ایتالیا دو بر صفر شکست خورد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ایران با ترکیب مهدی امینی، سید مجید حسینی، امیر حسین کریمی (کاپیتان)، علی قاسمی، مصطفی هاشمی، یوسف سیدی، علی نوری، آرمین سبحانی، محمدرضا کاوه (علی قلی‌زاده از دقیقه 60)، امیرمحمد مظلوم، مرتضی کاسب‌زاده (ماهان رحمانی از دقیقه 26) به میدان رفت، و در حالی که بازیکنان ایران یک سال و نیم از بازیکنان ایتالیا کوچکتر بودند اما بازیکنان ایرانی یک بازی نزدیک و محکم را به نمایش گذاشتند.

البته حملات سریع ایتالیا باعث شد ایران بازی دفاعی هوشمندی را در نیمه اول به نمایش بگذارد، اما فشارهای حریف سبب شد در دقیقه 23 با اخراج سید مجید حسینی به دلیل خطای هند روی خط دروازه، ایران ده نفره شود.
البته پنالتی را ایتالیایی‌ها از دست دادند و با درخشش مهدی امینی، دروازه‌بان تیم ملی نوجوانان در دفع توپ، پنالتی آنها هدر رفت. پس از دست رفتن پنالتی بازیکنان ایران روحیه گرفتند و بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و امیرمحمد مظلوم یک موقعیت تک به تک را از دست داد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

اما در نیمه دوم فشار ایتالیا بی‌امان بود تا این که در دقیقه 59 روی اشتباه محمدرضا کاوه در دفع توپ، صاحب یک موقعیت شدند و توپشان به گل تبدیل شد.
ایتالیا در دقیقه 78 هم روی یک کار تیمی گل دومش را به ثمر رساند و تا پایان بازی دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند.

از ایران علاوه بر اخراج سید مجید حسینی در دقیقه 23، امیرمحمد مظلوم در دقیقه 73 اخطار گرفت تا سه اخطاره شود و به همراه سید مجید حسینی بازی آینده تیم ملی نوجوانان مقابل اسلوونی را از دست بدهد. البته به غیر از این دو بازیکن سید مصطفی هاشمی هم در دقیقه 37 اخطار گرفت.

در یک بازی دیگر چک دو بر یک اسلوونی را شکست داد تا ایران برای کسب مقام هفتم جام جهانی کوچک به مصاف اسلوونی برود و چک حریف ایتالیا شود.

این دیدار روز یکشنبه ساعت 11:30 به وقت تهران برگزار خواهد می‌شود.

 

کد خبر 197586
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز