همشهری آنلاین: دبیر نوزدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها از تمدید ۳ روزه زمان ارسال آثار به صورت غیر رسمی به دبیرخانه جشنواره مطبوعات خبر داد.

جشنواره مطبوعات

به گزارش همشهری آنلاین، یوسف غروی قوچانی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز(20 دی ماه)، آخرین روز زمان ارسال آثار مطبوعات به دبیرخانه جشنواره است اما به صورت غیر رسمی تا 3 روز آینده هم زمان ارسال آثار را تمدید کرده‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین آثاری که از شهرستان‌ها به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود اگر روی بسته پستی تاریخ امروز را داشته و تا چند روز آینده برسد قابل قبول دبیرخانه جشنواره خواهد بود.

دبیر نوزدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها تصریح کرد: ارسال آثار به دبیرخانه از سراسر کشور همچنان در حال افزایش است و عدد دقیقی از تعداد آثار رسیده وجود ندارد.

غروی اضافه کرد: خبرنگاران و روزنامه‌نگارانی که در بخش ویژه جشنواره این دوره شرکت‌ کرده‌اند نیز می‌توانند آثار خود را تا 30 دی ارسال کنند.

وی گفت: خبرنگاران و روزنامه‌نگاران تهرانی نیز می‌توانند آثار خود را تا 23 دی به صورت دستی به دبیرخانه جشنواره نوزدهم تحویل بدهند.

به گفته دبیر نوزدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها امسال نیز آثاری از خبرنگاران خارجی در مورد صلح و عدالت هم رسیده و کار داوری آنها نیز آغاز شده است.

غروی با بیان اینکه 110 داور در بخش میانی آثار را داوری خواهند کرد، اظهار داشت: داوری بخش اصلی جشنواره از 25دی‌و داوری بخش ویژه بعد از 30 دی آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان شرکت در جشنواره مطبوعات می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس خیابان شهید مطهری، خیابان فجر، کوچه مدائن، دبیرخانه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها ارسال کنند.

 

کد خبر 197367

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز