همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی گفت: تمامی حرکات دشمنان را تحت نظر داریم و اجازه نمی‌دهیم در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خدشه‌ای وارد کنند.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در یادواره شهدای سرباز استان کرمان گفت: در آذرماه با کاهش جرایم حتی در بخش سرقت روبرو بودیم و در دی ماه نیز کاهش جرایم افزایش یافته است. مهمترین اظهارات احمدی مقدم به نقل از مهر در زیر آمده است.

  • آمادگی واحدهای دفاعی و نظامی موجب افزایش صلح و امنیت در کشور و کاهش طمع دشمن می‌شود.
  • فعالیت‌های ناجا در زمینه توطئه‌های خارجی و شیطنت‌های داخلی در زمینه انتخابات آینده ریاست جمهوری؛ از هم اکنون تهدیدات خارجی، زمینه‌های ناامنی در داخل کشور و زمینه‌هایی که بی توجهی به آنها موجب خسارت در دوران انتخابات باشد را رصد می‌کنیم.
  • با آمادگی در دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و یگان‌های انتظامی مشکلی در انتخابات آینده نداریم و تلاش می‌کنیم هر انتخابات نسبت به انتخابات گذشته بهتر برگزار شود.
  • به عنوان یک شاهد عینی می‌گویم در دوران دفاع مقدس سربازان ما حضور داوطلبانه داشتند و هیچکس به اجبار به خط و رزم با دشمن نرفت و حتی افرادی که در دوران دفاع مقدس غیبت کردند، مجازاتی شامل حال آنها نشد.
  • سربازی مقطعی از عمر یک جوان است که دین خود را به کشورش ادا می‌کند با توجه به موقعیت زمانی، تکنولوژی‌های جدید، جمعیت کشور و مجموعه‌ای از مسایل، نگاه به سربازی و مقررات آن ممکن است، دچار تغییر شود.
کد خبر 197300
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز