همشهری آنلاین: پرسپولیس در مرحله یک هشتم بازی‌های جام حذفی توانست با یک بازی برتر و با نتیجه 4 بر یک از سد نفت تهران بگذرد.

پرسپولیس نوری انصاریفر

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس تهران در این بازی به روال بازی‌های اخیرش مقتدرانه توپ را به چرخش درآورد و بیشتر میدان‌دار بازی بود اما بر خلاف جهت بازی این نفت تهران بود که توسط در دقیقه 13 توسط امین منوچهری به گل نخست بازی رسید.

سرخپوشان تهرانی بعد از آن فشار خود را روی دروازه حریف بیشتر کردند تا اینکه در دقیقه 27 محمد نوری که در این بازی بهترین بازیکن میدان بود گل تساوی را به ثمر رساند تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند.

پرسپولیس نیمه دوم را هم مقتدرانه آغاز کرد و توانست بار دیگر  توسط محمد نوری و روی پاس غلامرضا رضایی در دقیقه 58 به گل برتری برسد.

بعد از این گل بازیکنان تیم نفت احتیاط را کنار گذاشته و تلاش برای حمله داشتند که همین استراتژی به کمک پرسپولیس آمد تا اینکه در دقایق 76و 86 توسط  ماهینی از روی نقطه پنالتی و هادی نوروزی که تازه به میدان آمده بود به گل‌های دیگر برسند.

پرسپولیسی‌ها در 13 دقیقه پایانی بازی به تعداد گل‌های زده خود موقعیت مسلم را از دست دادند تا در نهایت با حساب 4 بر 1 پیروز شده و منتظر محل بازی با تیم ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک چهارم نهایی باشند.

کد خبر 197281
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز