همشهری آنلاین: نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره احتمال برکناری کامران دانشجو از وزارت علوم گفت: تصور نمی‌کنم در قبال وضعیت موجود اعضای کابینه و وزرای موجود تغییر دیگری را داشته باشیم.

به گزارش همشهری آنلاین، پس از برکناری مرضیه وحید دستجری از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخباری مبنی بر برکناری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز بر خروجی رسانه‌ها قرار گرفت.

هر چند برخی از این اخبار درون‌مایه طنزآمیز داشت اما بالاخره پدیده‌ای تحت عنوان برکناری وزیر علوم را مطرح می‌ساخت (منبع: تابناک) و برخی نیز گمانه‌هایی مبنی بر احتمال برکناری وزیر علوم را مطرح کرده بودند. (منبع: البرز نیوز)

جواد هروی، نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با همشهری آنلاین گفت: «از چهارشنبه که مجلس تعطیل شده است سخنی درباره برکناری وزیر علوم مطرح نبود. بحث پیرامون برکناری وزیر بهداشت مطرح شد اما پیرامون وزیر علوم تا جایی که بنده مطلع هستم هیچ اطلاعی را دریافت نکردیم. ضمن اینکه عملکرد وزیر علوم را مثبت ارزیابی می‌کنیم.»

وی افزود: «اگر قرار باشد یک وزیر دیگر نیز تغییر کند طبیعتاً کابینه دچار مشکل و چالش‌هایی می‌شود. بنابراین تصور نمی‌کنم در قبال وضعیت موجود اعضای کابینه و وزرای موجود تغییر دیگری را داشته باشیم.»

کد خبر 196191
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز