همشهری آنلاین: مدیرعامل شهر جدید هشتگرد از راه‌اندازی دانشگاه جامع البرز در شهر جدید هشتگرد و پذیرش اولین دوره دانشجو در این دانشگاه از بهمن ماه امسال خبر داد.

alborz

احمد غلامی در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این خبر گفت: دانشگاه جامع البرز یک دانشگاه دولتی در استان البرز است که با مصوبه هیات دولت ایجاد شده و بهمن ماه امسال اولین دوره پذیرش دانشجو در این دانشگاه صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اولین دوره پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع البرز در 8 رشته و در مقطع کارشناسی صورت می‌گیرد، در زمینه حمایت‌هایی که شهر جدید هشتگرد از راه‌اندازی این دانشگاه بعمل آورده است، گفت: برای راه‌اندازی دانشگاه البرز قریب 50 هکتار زمین در اختیار وزارت علوم قرار داده شد و همچنین یک ساختمان با زیربنای قریب به چهار هزار مترمربع برای تشکیل کلاس‌های این دانشگاه در شهر جدید هشتگرد در اختیارشان قرار گرفت.

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد در ادامه اعلام کرد: شهر جدید هشتگرد آمادگی خود برای حمایت و همکاری با دانشگاه‌های معتبر دولتی که بخواهند برای پذیرش دانشجو بویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی در این شهر جدید اقدام کنند را اعلام می‌کنیم و فضای لازم برای انجام فعالیت‌هایشان را در اختیارشان قرار می‌دهیم.

کد خبر 195911
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز