همشهری آنلاین: تولید خودروی جی پنج در مجموعه ارگ جدید بم از سوی شرکت کرمان خودرو و گروه جی ای سی با حضور مسئولان دو شرکت به صورت رسمی آغاز شد.

فارس نوشت: میر علینقی مدیرعامل شرکت کرمان موتور در مراسم افتتاح رسمی خط تولید خودروی جی پنج گفت: خط تولید خودروی J5 فعالیت خود را آغاز کرده و امید است با توجه به کیفیت بالای این محصول و ارایه خدمات مطلوب، جایگاه رفیعی در بازار کسب نماید.

وی افزود: بسترهای صنعتی و تخصصی موجود در گروه صنعتی کرمان خودرو، اجازه توسعه همزمان با تغییرات در نیاز و سلایق مشتریان در بازار را می‌دهد.

به گفته میرعلینقی، بر همین اساس،شرکت کرمان موتور با نگاهی بازار محور و منعطف فعالیت اش را توسعه می‌دهد.

شه، قائم مقام مدیرعامل شرکت خودروسازی جی ای سی نیز با اشاره به شکل گیری همکاری پایدار میان این مجموعه و شرکت کرمان موتور، تولید این محصول را در تداوم توسعه همکاری دوجانبه میان شرکت‌های همکار دانست.

وی با اشاره به اینکه تولید و عرضه خودروی J5 در بازارهای کشورهای مختلف با استقبال روبرو شده بیان کرد: این خودرو طراحی شرکت پینن فارینا ایتالیا بوده و از سوی خودروهایی همچون فراری F12 ,FF، لانچیا STRATOS و مازراتی GRANTURISMO طراحی شده است.

به گفته وی، خودروی J5 از موتوری با توان 111 اسب بخار بهره می‌برد و دارای امکاناتی نظیر کیسه هوای سرنشینان جلو، ترمز‌های ABS و EBD، سیستم تهویه مطبوع خودکار، آینه‌ها و شیشه‌های برقی، صندلی و روکش چرمی فرمان، کنترل سیستم پخش روی غربیلک فرمان است.

خودروی جی پنج از پروژه‌های جدید صنایع خودروسازی کرمان است که پیش از این نیز در چندین نمایشگاه به صورت غیر رسمی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

کد خبر 195887
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز