همشهری‌آنلاین: تیم‌های فوتبال سپاهان، ذوب آهن، داماش، فجر سپاسی و نفت آبادان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یافتند.

sepahan zoub

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز 5 بازی برگزار شد که طی آنها سپاهان، ذوب آهن، داماش، فجر سپاسی و نفت آبادان با غلبه بر رقبای خود به دور بعد صعود کردند.

سپاهان برای رسیدن به جمع هشت تیم پایانی رقابت‌ها به سختی از سد مس رفسنجان گذشتند.

دیدار دو تیم در طول 90 دقیقه بدون گل مساوی به پایان رسید تا در نهایت، تک گل دقیقه 109 جواهیر سوکای، زردپوشان اصفهانی را به مرحله بعدی برساند.

دیدار تیم های فوتبال راه‌آهن و نفت آبادان با برتری 3 بر 2 آبادانی‌ها خاتمه یافت تا علی دایی و یارانش جام حذفی را ترک کنند.

گل‌های این بازی را محمدحسن رجب زاده (4) و حسین پاشایی (40) برای راه‌آهن و بهنام برزای (69 و 84) و روح‌الله عرب (117) برای نفت به ثمر رساندند.

به این ترتیب، نفت در مرحله چهارم نهایی جام حذفی باید با سپاهان دیدار کند.

دیدار تیم‌های فجرسپاسی با سایپا شمال و داماش با تراکتورسازی در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال به ضربات پنالتی کشیده شد. در نهایت تیم‌های داماش و فجرسپاسی به مرحله بعدی راه یافتند.

هر دو دیدار در وقت قانونی بازی با نتیجه یک بر یک مساوی خاتمه یافته بود.

به این ترتیب دو تیم داماش و فجرسپاسی در مرحله بعد باید با یکدیگر دیدار کنند.

تیم‌های ذوب آهن و شهرداری یاسوج هم به مصاف هم رفتند که شاگردان کاظمی در این دیدار خارج از خانه با یک گل از سد حریف خود گذشتند.

تک گل این دیدار را اسماعیل فرهادی در دقیقه 74 به ثمر رساند، ضمن این که شهرداری یاسوج در دقیقه 88 بهترین فرصت برای جبران گل خورده را از دست داد و ضربه پنالتی این تیم به هدر رفت.

ذوب‌آهن در مرحله‌ی بعدی به مصاف برنده‌ی دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران می‌رود.

در ادامه این رقابت‌ها فردا استقلال در دورود به مصاف گهر می‌رود.

 

کد خبر 195023
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز