همشهری آنلاین: وزیر راه و شهرسازی از فروش 110 واگن قطار ساخت داخل به کشور عراق خبر داد و گفت: در حال حاضر 2 تا 3 هزار میلیارد تومان به پیمانکاران داخلی بدهی داریم.

به گزارش مهر، علی نیکزاد در جمع خبرنگاران با اشاره به بدهی دولت به پیمانکاران، اظهار داشت: 2 تا 3 هزار میلیارد تومان به پیمانکاران داخلی بدهی داریم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آغاز طرح مسکن مهر در دولت نهم گفت: ساخت 4 میلیون و 120 هزار واحد مسکن را در شهرها و روستاها را آغاز کردیم و تا ابتدای امسال یک میلیون و 750 هزار واحد شهری و روستایی و بافت فرسوده افتتاح شد.

وی افزود: امسال ساخت یک میلیون و 580 هزار واحد در برنامه بود که محقق شد و در شش ماهه‌ی اول سال آینده 870 هزار واحد می‌ماند که باید تا آن زمان افتتاح شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تاکنون 580 هزار واحد در کشور از برنامه‌ی سال جاری افتتاح شده و در اختیار مردم قرار گرفته است، بیان کرد: 122 هزار واحد مسکن مهر در 21 استان آماده افتتاح است و مابقی واحد‌ها با پیگیری هفتگی در حال ساخت است.

وی به واحد‌های استان تهران اشاره کرد و گفت: در استان تهران 80 هزار واحد در شهر جدید پردیس در حال ساخت است و کار پرند با 95 هزار و 600 واحد در حال پیگیری است و کار جدیدی در این شهر شروع نکرده‌ایم ضمن آنکه در شهر جدید هشتگرد نیز بالغ بر 55 هزار واحد در مراحل مختلف نازک‌کاری و سفت‌کاری پیش می‌رود. نیکزاد همچنین از فروش 110 واگن قطار به کشور عراق خبر داد.

کد خبر 194562
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز