مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۶
۰ نفر

شهرداری تهران به‌دلیل فعالیت‌های عمرانی و خدماتی که در سطح شهر داشته و طی چند سال اخیر این فعالیت‌ها به شکل جهشی افزایش یافته، توانسته تعداد زیادی از جوانان جویای کار را که آمار آنها به حدود 50هزار نفر می‌رسد، در حوزه‌های مختلف مشغول به‌کار کند.

این درحالی است که به گفته قائم‌مقام معاون مالی و اداری شهرداری تهران، با همه اقدامات انجام‌شده از سوی شهرداری تهران، هنوز تعداد نیروهای بیکار به‌ویژه در میان افراد تحصیل‌کرده بسیار قابل توجه است و شهرداری تهران نمی‌تواند به‌تنهایی پاسخگوی همه تقاضاهای اشتغال باشد.

ناصر امانی اظهار داشت: در طرح‌های بزرگ شهرداری مانند پروژه‌های صدر- نیایش، امام علی، تونل امیرکبیر، دریاچه چیتگر و یادگار امام، تعداد زیادی از نیروی کار کشور به‌کار گماشته شدند، ضمن اینکه در حوزه خدمات شهری نیز که در گذشته به‌دلیل عدم‌استقبال کارگران ایرانی از ملیت‌های دیگر استفاده می‌شد، به‌دلیل تحولات اقتصادی اخیر از نیروهای کار ایرانی استفاده می‌شود. وی در عین حال به بخشی از جویندگان کار اشاره کرد که از میان افراد تحصیل‌کرده هستند و مایلند در حوزه‌های تخصصی ستادی کار کنند که شهرداری در این زمینه نمی‌تواند پوشش کافی داشته باشد.

کد خبر 194459
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز