همشهری آنلاین: پیکر نادر دریابان، پژوهشگر و فعال رسانه‌یی حوزه دفاع مقدس، امروز (پنج‌شنبه، 23 آذر) در خرمشهر بر دوش مردم تشییع و در بهشت شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

daryaban

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خوزستان، مراسم تشییع نادر دریابان از ساعت 9 صبح و با حضور اقشار مختلف مردم، مسؤولان خرمشهر و استان خوزستان از مقابل مسجدجامع آغاز شد و پیکر این شهید پس از تشییع بر دوش مردم، در بهشت شهدای خرمشهر در خاک آرمید.

در این مراسم جمعی از مسؤولان و نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند. عبدالله ثامری، نماینده خرمشهر، دهدشتی، سعدون‌زاده و انصاری، نمایندگان شهرستان آبادان و همچنین عقیلی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، نماینده فرهنگی استانداری خوزستان و همچنین جمعی از فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش ایسنای خوزستان، مراسم ترحیم نادر دریابان فردا (جمعه، 24 آذر) از ساعت 9 تا 11 صبح در مسجدجامع خرمشهر برگزار می‌شود.

نادر دریابان در «عملیات محرم» (1361) به درجه جانبازی نایل آمده بود. او از فعالان رسانه‌یی حوزه دفاع مقدس و خوزستان به‌شمار می‌رفت و با رسانه‌های زیادی در این حوزه همکاری کرد. عکس‌های او از عملیات تفحص پیکرهای شهدا بسیار مورد توجه قرار گرفت. دریابان همچنین مدتی مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر بوده و خدمات بسیاری بویژه در زمان حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس ارایه کرده است. او از سال‌ها قبل تا چندی پیش از وخیم شدن وضعیت جسمی‌اش به‌طور مستمر و پررنگی با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) همکاری داشت و بدون هیچ چشم‌داشتی، خبرها و گزارش‌های زیادی را در حوزه‌های دفاع‌ مقدس، فرهنگی و هنری، ورزشی و... به‌عنوان یک منبع خبری یا پژوهشگر، در اختیار این خبرگزاری قرار می‌داد.

دریابان که از روز 12 آبان‌ماه گذشته به‌دلیل شدت گرفتن عوارض جسمانی در یکی از آسایشگاه‌های تهران بستری شده بود، ساعت 2 بامداد روز دوشنبه 20 آذر به یاران شهیدش پیوست.

 

کد خبر 194262
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز