چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۳
۰ نفر

گروه اجتماعی: اداره کل گذرنامه اعلام کرد، هزینه صدور گذرنامه از تاریخ 20/1/86 از مبلغ 300 هزار ریال به 400 هزار ریال افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، مدارک لازم جهت صدور گذرنامه به این شرح می‌باشد؛ فیش بانکی به مبلغ 400 هزار ریال به حساب 94001 یکی از شعب بانک ملی (به‌ نام شخص متقاضی)، فیش بانکی به مبلغ 5000 ریال به حساب 763 یکی از شعب بانک ملی ایران.

هم‌چنین دانشجویان بورسیه مشغول تحصیل در خارج از کشور و همسر و فرزندان آنان معرفی شده از سوی وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فن‌آوری، بهداشت و درمان آموزش پزشکی از مبلغ مندرج در بندهای 1و2 معاف می‌باشند.

اصل و فتوکپی کامل شناسنامه متقاضی و همراهان (لازم است شناسنامه‌های افراد بالای 15 سال عکس‌دار باشد)، ارایه کد ملی، سه قطعه عکس4×6 رنگی، برقی و تمام‌رخ بدون کراوات، عینک و کلاه از یک نگاتیو با زمینه سفید و کاملاً روشن، سه قطعه عکس جدید 4×6 جداگانه همراهان با شرایط مندرج در بند 6 ، ارایه مدارک عکس‌دار برای فرزندان زیر 15 سال و موافقت رسمی همسر در مورد بانوان شوهردار و همراهان و موافقت رسمی ولی یا قیم برای فرزندان کمتر از 18 سال تمام که درخواست گذرنامه جدا دارند.

کد خبر 19383

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز