تیم فوتبال سپاهان در حالی قهرمان نیم‌فصل اول این مسابقات شد که محمدرضا خلعتبری در هفته‌های پایانی، درخشش قابل‌توجهی داشت.

فوتبال - خلعتبری

در ضمن او در پایان نیم‌فصل توانست با دادن 9پاس گل، خود را به‌عنوان بهترین پاسور لیگ معرفی کند. خلعتبری اما در اصفهان گاهی اوقات مورد انتقاد قرار می‌گرفت که در این خصوص می‌گوید: «پست تخصصی من اصلا مهاجم نیست که بخواهم گلزنی کنم. من بیشتر پشت فوروارد‌ها بازی می‌کنم و بازیکن خودخواهی نیستم. در مجموع بیشتر دوست دارم پاس گل بدهم تا گلزنی کنم، به همین‌خاطر این انتقاد‌ها را که مغرضانه است نمی‌پذیرم. بعضی‌ها دوست دارند بازیکنان سپاهان را بی‌جهت تخریب کنند». او ادامه می‌دهد: «من 9پاس گل دادم و پنج گل هم زدم و هیچ وقت برای سپاهان کم نگذاشتم، در ضمن مهم این است که کرانچار از عملکردم راضی باشد. چند هفته پیش می‌گفتند که خلعتبری ۱۲ هفته بازی کرده اما فقط دو گل زده ولی نمی‌گویند ۹پاس گل داده‌ام؛ هر چند که این مسائل چندان برایم مهم نیست».


از خلعتبری در ادامه درخصوص قهرمانی سپاهان در نیم فصل اول سؤال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد: «قهرمانی حق ما بود و این امتیاز مثبتی برای سپاهان محسوب می‌شود. البته مهم نیست الان چه جایگاهی داریم، مهم این است که آخر فصل همین جایگاه را حفظ کنیم و درنهایت قهرمان ایران شویم. ما در نیم فصل اول می‌توانستیم امتیازهای بیشتری کسب کنیم ولی در بعضی از بازی‌ها امتیازهای حساسی را از دست دادیم. حالا هم باید این صدرنشینی را تا پایان حفظ کنیم چون قهرمانی نیم فصل برای ما جام نمی‌شود».

خلعتبری در پاسخ به این سؤال که مهم‌ترین رقیب سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی چه تیمی است، خاطرنشان می‌کند: «استقلال امسال تیم خوبی دارد و یکی از رقیبان سرسخت ماست ولی نباید از تراکتورسازی، ملوان، فولاد، نفت تهران و چند تیم دیگر غافل شویم. امسال رقابت برای قهرمانی خیلی فشرده است و می‌بینید که فاصله امتیازها بسیار کم است. در نیم‌فصل دوم امتیاز گرفتن سخت‌تر می‌شود و باید حواسمان جمع باشد».

کد خبر 193751

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز