همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور به این کمیسیون گفته است مرگ ستار بهشتی ناگهانی بوده است.

 ایسنا نوشت: نقوی حسینی درباره جلسه 14 آذر کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: میهمان جلسه  کمیسیون امنیت ملی، آقای شجاعی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور بود که علاوه بر گزارش جامعی از وظایف، تشکیلات، اصلاحات، تجهیزات، مشکلات و موانع نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و بویژه سختی کار کارکنان و پزشکان حوزه پزشکی قانونی به سوالات برخی از نمایندگان در ارتباط با مرگ ستار بهشتی پاسخ داد.

وی در مورد پاسخ شجاعی به سوال کمیسیون درباره مرگ ستار بهشتی گفت: آقای شجاعی در پاسخ به سوال نمایندگان در ارتباط با مرگ وبلاگ‌نویس، مرگ وی را در اثر ضرب و شتم، تزریق سم و مواردی نظیر این ندانسته و اظهار کردند که مرگ وی ناگهانی بوده است؛ چراکه هیچ عامل خارجی برای مرگ وی یافت نشده است.

منصور حقیقت پور نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی نیز در این زمینه به مهر گفت: در خصوص بحث مرگ ستار بهشتی مساله نسبتا جدیدی مطرح نشد و تنها آخرین حرفی که رئیس سازمان پزشکی قانونی در خصوص مرگ این وبلاگ نویس گزارش داد این بود که این فرد در اثر یک شوک روحی و یا شوک استرسی فوت کرده است و آن ضرباتی که از سوی نیروهای پلیس فتا به وی وارد شده نیز نقشی در مرگ وی نداشته است.

کد خبر 193380
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز