همشهری آنلاین: به دلیل استقبال هنرمندان سراسر کشور از نخستین جایزه "ادب و هدایت"، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جایزه تا ‌شنبه 9دی ماه تمدید شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از حوزه هنری، حامد میرزاحسینی با اعلام این خبر گفت: تاکنون بیش از 700 اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه جایزه ارسال شده و با توجه به استقبال هنرمندان مهلت دریافت اثر تا 9 دی ماه سالجاری تمدید شده است.

دبیر نخستین جایزه "ادب و هدایت" افزود: این جایزه، ویژه تکریم و معرفی نقش و جایگاه ابعاد شخصیتی امام هادی علیه السلام است که در شش بخش شعر، داستان کوتاه، متن ادبی، ترانه، فیلمنامه و نمایشنامه برگزار می‌شود.

وی با دعوت از هنرمندان و فرهیختگان سراسر کشور برای تولید اثر و حضور در این جایزه هنری تصریح کرد: هنرمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی الکترونیکیinfo@adabfest.ir و یا از طریق پست به دبیرخانه این جایزه به نشانی: تهران - میدان آرژانتین - خیابان شهید احمد قصیر- خیابان دوازدهم - شماره 3، حوزه هنری استان تهران ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 88504618 و 19 تماس حاصل بگیرند.

نخستین جایزه هنری "ادب و هدایت" به همت حوزه هنری استان تهران و مشارکت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و جامعه ابرار در دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 193182

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز