همشهری آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اجرای عملیات نصب جرثقیل‌های غول پیکر دروازه‌ای در پروژه بزرگراهی صدر گفت: همزمان با آغاز فعالیت این جرثقیل‌ها برای نصب سگمنت‌های بزرگراه طبقاتی صدر، محدودیت‌های ترافیکی به صورت موضعی در این بزرگراه اعمال می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر مازیار حسینی با بیان این مطلب افزود: نصب سگمنت ها و عبور همزمان ترافیک از زیر آن ممکن نخواهد بود به همین دلیل در هر دهنه ای که جرثقیل های دروازه ای مشغول به کار شوند، انحراف ترافیک ایجاد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان باید دراین روزها از مسیرهای جایگزین استفاده کنند اظهار داشت: احداث زیر گذر قیطریه و اتصال بلوار شهید اندرزگو به خیابان شریعتی که در طرح پیش بینی شده بود و اکنون زیر بار ترافیک رفته است، به همین دلیل به انجام رسید تا بار ترافیکی صدر نیز کاهش یابد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: لازم است شهروندان در زمان نصب سگمنت ها، از محدودیت های ترافیکی به صورت روزانه با ارسال پیامک بدون متن به شماره 30001964 مطلع شوند. این سامانه در هرساعت از شبانه روز آخرین محدودیت های ترافیکی را بلافاصله اعلام خواهد کرد.

حسینی آغاز عملیات نصب سگمنت ها را بر اساس برنامه تعیین شده پایان ماه جاری عنوان کرد و افزود: سرعت پایه برای نصب سگمنت ها، نصب بیش از 2 دهنه در هفته است که این میزان نیز در طول کار به طور حتما افزایش خواهد یافت.

کد خبر 193159
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز