شهرکرد: اغلب مناطق چهار محال و بختیاری این روزها روزگار سردی را پشت سر می‌گذارند و در این میان بارش برف سنگین هفته گذشته امرار ‌معاش را برای اهالی برخی روستاهای این استان بسیار سخت کرده است.

برف - چهارمحال و بختیاری

 این در حالی است که سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرده دمای هوای این استان کماکان سرد خواهد بود و کمینه دما حتی به منفی هشت درجه سانتی‌گراد می‌رسد. در همین خصوص معاون فرمانداری شهرستان کوهرنگ اعلام کرد: راه ارتباطی 15روستای دهستان موگویی چهارمحال و بختیاری با مرکز شهرستان و استان در اثر بارش برف قطع شده است.

اسکندرکریمی به مهر گفت: حجم زیاد برف گردنه عسلکشان را بسته است و درصدد هستیم که هرچه سریع‌تر این مسیر را بازکنیم. وی افزود: البته راه ارتباطی این روستاها از سمت استان لرستان و شهرستان بزنوید لرستان باز است. کریمی بیان داشت: روستاهای دهستان موگویی یکی از محروم‌ترین مناطق چهارمحال‌وبختیاری است. وی تأکید کرد: خانه‌های روستاهای این منطقه از چوب جنگلی و سنگ ساخته شده است و بارش شدید برف در این خصوص مشکلات زیادی را به‌وجود آورده است. وی بیان داشت: ارتفاع برف در مسیرهای ارتباطی بین 50تا 80‌سانتی‌متر است.

کد خبر 192985

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز