همشهری آنلاین: معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به آغاز ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی ارشد این دانشگاه از فردا هشتم آذر ماه، گفت: 20 درصد معدل مقطع کارشناسی در اعلام نتایج اولیه آزمون تاثیر خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، علی صدر در یک نشست خبری در این دانشگاه با بیان اینکه ثبت‌نام این دوره‌ها تا 17 آذرماه ادامه خواهد داشت، گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به مشاهده دفترچه و خرید الکترونیکی کارت آزمون اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این آزمون به صورت نیمه متمرکز برگزار می‌شود، درباره شرایط اساسی داوطلبان برای شرکت در این آزمون، اظهار کرد: داوطلبان لازم است حداقل سه سال سابقه کار مرتبط با رشته مورد نظر خود را داشته باشند.

معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: در آزمون سال 92 علاوه بر حوزه کشاورزی و صنعت، حوزه مدیریت و خدمات اجتماعی نیز درگیر شده است که این دوره‌ها در 36 رشته و در 27 مرکز آموزش علمی کاربردی از مهر 92 آغاز خواهد شد.

صدر با بیان اینکه مرحله اول آزمون کتبی از طریق سازمان سنجش برگزار خواهد شد، گفت: پس از اعلام نتایج اولیه، مرحله دوم یعنی مصاحبه، با نظارت دانشگاه در مراکز مربوطه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این دوره‌ها 410 نفر پذیرش خواهند شد، تصریح کرد: بر این اساس 260 دانشجو در 26 مرکز در حوزه صنعت، 70 دانشجو در هفت مرکز در حوزه کشاورزی و 80 نفر در هشت مرکز در حوزه مدیریت و خدمات اجتماعی پذیرش می‌شوند.

آزمون دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای ارشد و مهندسی فناوری ارشد دانشگاه جامع علمی کاربردی، 11 اسفند 91 برگزار خواهد شد.

کد خبر 192615

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز