همشهری آنلاین: علی‌پور موسوی مدیر کل سیاسی وزارت کشور به عنوان دبیر کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب و جمعیت‌ها منصوب شد.

وزیر کشور در حکمی،‌پور موسوی مدیر کل سیاسی وزارت کشور را با حفظ سمت به عنوان دبیر کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب و جمعیت‌ها منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، در اجرای ماده ۱۱ آیین نامه اجرایی قانون فعالیت احزاب و جمعیت‌ها، سید محمد علی‌پور موسوی مدیر کل سیاسی وزارت کشور به عنوان دبیر کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب و جمعیت‌ها منصوب شد.

بنا بر این گزارش، وزیر کشور در حکم انتصاب دبیر جدید کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، با اشاره به سوابق ارزشمند مدیریتی و مراتب تعهد و درایت پورموسوی ابراز امیدواری کرده است تا با استفاده شایسته از ظرفیت‌های موجود و توکل به عنایات الهی نسبت به حسن جریان امور دبیرخانه این کمیسیون اهتمام شود.

 سید محمد علی پورموسوی مدیرکل سیاسی وزارت کشور و دبیر جدید کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، پیش از حضور در ستاد وزارت کشور، معاونت سیاسی استانداری خوزستان را برعهده داشته است.

مسئولیت در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از دیگر سوابق اجرایی‌ پور موسوی است.

 

کد خبر 191615
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز