همشهری آنلاین: هفته دوم مسابقات لیگ برتر عصر روز پنجشنبه (18 آبان) با برگزاری پنج دیدار برگزار گردید و طی آن تیم‌های مهرام، دانشگاه آزاد، پتروشیمی بندرامام، البدر بندرکنگ و همیاری زنجان بر حریفان خود غلبه کردند.

basketball

در بندرکنگ تیم البدر میزبان تیم نفت سپاهان بود. هر دو تیم به دلیل شکست در هفته اول، انگیزه زیادی برای پیروزی داشتند که در نهایت تیم البدر موفق شد با شکست میهمانش اولین پیروزی خود در لیگ برتر را کسب نماید.

در زنجان تیم همیاری که بازی قبل خود را مقابل ماهان واگذار کرده بود، در زمین خود و مقابل هوادران پرشور خود موفق شد پتروشیمی ماهشهر را شکست دهد. در دیگر دیدار هفته دوم تیم مهرام، مدافع عنوان قهرمانی میهمان شهرداری گرگان بود که این تیم را با نتیجه 86- 72 شکست داد وبه دومین پیروزی خود در مسابقات دست یافت.

در یکی از دیدارهای حساس این هفته دو تیم پتروشیمی بندرامام و فولاد ماهان اصفهان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. تیم پتروشیمی که در خانه بازی می کرد، مسابقه را بسیار خوب آغاز نمود و موفق شد کوارتر نخست را با 13 اختلاف به سود خود به پایان ببرد. همین اختلاف امتیاز حاشیه امنی را برای این تیم فراهم آورد که بازی را تا انتها کنترل نماید و علیرغم تلاش فراوان بازیکنان فولاد ماهان این مسابقه با نتیجه 70-74 به سود پتروشیمی خاتمه یافت.

در آخرین بازی این هفته تیم استقلال زرین قشم که برای اولین بار میزبان یک مسابقه سوپر لیگی بود مقابل حریف نام‌آشنای خود، دانشگاه آزاد قرار گرفت و در یک بازی نزدیک با نتیجه 56-62 مغلوب شد.

 

کد خبر 190743
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز