همشهری آنلاین: در ۸ دیدار باقیمانده دور دوم جام حذفی آلمان شماری از تیم‌های دسته‌اولی به سختی از سد حریفان خود گذشته و به دور بعد راه یافتند. بایرن مونیخ از تیم‌هایی بود که با برتری بر رقیب پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد.

Bayern

شامگاه چهارشنبه (۳۱ اکتبر/10 آبان) هشت دیدار باقیمانده‌ دور دوم جام حذفی آلمان برگزار شد.

یگانه دیدار چهارشنبه که میان دو تیم دسته‌اولی صورت گرفت، نبرد فورتونا دوسلدورف و بوروسیا مونشن‌گلادباخ بود که پس از ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در وقت اضافه (در دقیقه ۹۷) رافائل که دقایقی پیش از پایان وقت قانونی وارد میدان شده بود، گل پیروزی یک بر صفر دوسلدورف مقابل گلادباخ را به ثمر رساند.

تیم صاحب‌نام بایرن مونیخ که صدرنشین لیگ دسته اول آلمان است، در رقابت‌های جام حذفی نیز قدرت خود را به نمایش گذاشت و مهمان دسته دومی خود، اف ث کایزرزلاترن را با نتیجه ۴ بر 0 به خانه فرستاد.

دو چهره‌ موفق این دیدار، کلودیو پیزارو، مهاجم پروئی و آرین روبن، ستاره‌ هلندی بایرن مونیخ بودند که هر یک با زدن دو گل، راه صعود به دور بعد را بر تیمشان هموار ساختند.

به گزارش دویچه‌وله، در دور دوم پیکارهای جام حذفی، تیم‌های شالکه، دورتموند، آگسبورگ، فرایبورگ و ماینتس، نمایندگان لیگ برتر آلمان در این دیدارها از سد حریفان گذشتند و به دور بعد راه یافتند.


تیم‌های اشتوتگارت و وولفسبورگ از جمله تیم‌های دسته ‌اولی بودند که دیدار نه چندان دشواری را پشت سر گذاشتند و بر حریفان دسته ‌دومی خود غلبه کردند. اشتوتگارت با نتیجه ۳ بر 0 بر سن پائولی پیروز شد و ولفسبورگ نیز با نتیجه ۲ بر 0، مهمان خود، اف اس فاو فرانکفورت را شکست داد.

در مقابل، تیم‌های بایر لورکوزن و هانوفر به دشواری توانستند به دور بعد راه یابند. لورکوزنی‌ها که مهمان آرمینیا بیلفلد بودند، در وقت اضافه با گل آندره شورله (دقیقه ۹۴) با نتیجه ۳ بر ۲ از سد بیلفلد گذشتند.

تیم دسته‌اولی هانوفر حتی در ضربات پنالتی توانست بر مهمان دسته دومی خود، دینامو درسدن غلبه کند. قهرمان این دیدار، رون روبرت سیلر، دروازه‌بان ملی‌پوش هانوفر بود که با مهار کردن دو ضربه‌ پنالتی سهم مهمی در پیروزی تیمش داشت.

در دو دیدار دیگر که شامگاه چهارشنبه برگزار شدند، دویسبورگ یک بر صفر مغلوب کارلسروهه شد و اوفن‌باخ نیز ۲ بر 0 تیم اونیون برلین را شکست داد.

قرعه‌کشی دیدارهای مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی آلمان روز یکشنبه (14 آباان) انجام خواهد گرفت.

نتایج دیدارهای دور دوم جام حذفی که شامگاه چهارشنبه برگزار شدند، از این قرارند:

بایرن مونیخ ۴ - کایزرزلاترن 0

آرمینیا بیلفلد ۲ - بایر لورکوزن ۳ (در وقت اضافه)

اشتوتگارت ۳ - سن پائولی 0

فورتونا دوسلدورف 1 - بوروسیا مونشن‌گلادباخ 0 (در وقت اضافه)

وولفسبورگ ۲ - اف اس فاو فرانکفورت صفر

هانوفر ۴ - درسدن ۳ (در ضربات پنالتی)

کارلسروهه 1 - دویسبورگ 0

اوفن‌باخ ۲ - اونیون برلین 0

 

کد خبر 190067
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز