همشهری آنلاین: سوت آغاز مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور از ساعت 16:00 روز پنجشنبه (11 آبان) با انجام سه بازی در شهرهای اصفهان ، بندرامام و ماهشهر به صدا در آمد.

basketball

در پایان مسابقات روز اول، تیم‌های میزبان توانستند 2 امتیاز شیرین بازی ابتدای فصل را در خانه نگه دارند.

اما در انجام این بازی‌ها و در ماهشهر تیم صنایع پتروشیمی میزبان البدر بندر کنگ، قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول کشور بود که اولین حضور خود در لیگ برتر بسکتبال راتجربه می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در روز اول مسابقات تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر توانست بازی سنگینی را که تا اواخر بازی از حریف عقب‌تر بود، با نتیجه بسیار نزدیک 73- 69 به سود خود به پایان برساند و لیگ برتر را با کسب 2 امتیاز آغاز کند.

اما در دیگر بازی این روز در خوزستان دو تیم پتروشیمی بندرامام خمینی و شهرداری گرگان به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی که با پستی و بلندی‌های بسیاری همراه بود، تیم جنوبی که تا دقایق پایانی بازی نتیجه را به میهمان واگذار کرده بود توانست با حساب 68-80 به پیروزی برسد.

اما در دیگر بازی حساس این هفته دو تیم فولاد ماهان سپاهان و همیاری شهرداری زنجان در اصفهان به مصاف هم رفتند که تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان توانست با نتیجه بسیار نزدیک 57-54 رقیب سرسخت خود را در یک بازی جذاب و تماشاگر پسند شکست بدهد.

شایان ذکر است دو دیدار باقیمانده هفته اول در تهران، روز دوشنبه 15 آبان میان تیم‌های مهرام - استقلال قشم و دانشگاه آزاد - نفت سپاهان تهران برگزار می‌شود.

 

کد خبر 190044
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز