پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: ابهامات زیادی باتوجه به محل وقوع انفجار امروز عربستان درباره این رویداد مطرح است.

explosion

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، طاها ایمانی خبرنگار شبکه در مکه گفت: رسانه‌های عربستان سعودی گزارش‌های مختلفی درباره انفجار امروز در شهر ریاض، پایتخت این کشور منتشر کرده‌اند.

این گزارش‌ها بر این نکته تاکید دارد که انفجار امروز به علت درگیر شدن یک دستگاه نفتکش در یک تصادف زنجیره‌ای بروز کرده است. این انفجار تاکنون بیست و دو کشته و یکصد ویازده زخمی برجای گذاشته است.

با آنکه مقامات سعودی می‌گویند نفتکش مذکور عامل انفجار و حریق امروز بوده است ، بانگاهی به تصاویر ناشی از این رویداد می‌توان گفت فقط نفتکش در این رویداد دخیل نبوده است.

این انفجار در نزدیک ساختمان گارد ملی عربستان رخ داده که تاسیساتی امنیتی است. به همین علت پرسش‌های دیگری درباره علل احتمالی این انفجار مطرح شده است. باتوجه به اینکه تعدادی نیز در زیر آوارهای ناشی از انفجار امروز ریاض گیرکرده‌اند پیش بینی می‌شود بر شمار کشته‌ها و زخمی‌های این انفجار افزوده شود.

هلال احمر عربستان نیز از مردم درخواست کرده است خون اهداء کنند. این مسائل گویای ابعاد انفجار مهیب امروز در ریاض است.»

در انفجار کامیون حامل گاز در ریاض، 22 کشته و 123 نفر هم زخمی شدند. هنوز شماری از کارکنان شرکتی که انفجار امروز نزدیک ساختمان آن رخ داد، ناپدید هستند.

کد خبر 189875
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خلیج‌ فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز