همشهری آنلاین: دبیرخانه جایزه "ادب و هدایت" فرارسیدن 15 ذی الحجه سالروز ولادت حضرت امام علی النقی الهادی(ع) را به عموم اهالی فرهنگ و هنر و مردم ولایت مدار ایران تبریک گفت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از حوزه هنری، دبیرخانه نخستین جایزه هنری "ادب و هدایت" ضمن تبریک و تهنیت سالروز میلاد دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی النقی الهادی(ع) به عموم مردم مسلمان به خصوص جامعه فرهنگی و هنری، بار دیگر از تمامی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشورمان دعوت کرده است تا با حضور چشمگیر در این جایزه بار دیگر ارادت و دلسپردگی خود را به آستان این خاندان عظیم و عزیز ابراز دارند.

در ادامه پیام دبیرخانه "ادب و هدایت" آمده است: شور، حضور و غیرت جامعه هنری ایران نشان داد که چهره نورانی و پرفروغ امام هادی(ع) با اقدامات سخیف و مزبوحانه جبهه استکبار خدشه‌پذیر نبوده چنانکه بیش از بیش صدق منش و سلوکشان عالمگیر شده است.

نخستین جایزه هنری "ادب و هدایت"، با محوریت تکریم و معرفی نقش، جایگاه و ابعاد شخصیتی امام هادی(ع) در شش بخش: شعر، داستان کوتاه، متن ادبی، ترانه(مکتوب)، فیلمنامه و نمایشنامه به همت حوزه هنری استان تهران، اتاق بازرگانی ایران و جامعه نیکوکاری ابرار دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

علاقمندان تا 15 آذرماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را از طریق ثبت نام در سایت جایزه "ادب و هدایت" به نشانی www.adabfest.ir و یا از طریق پست به نشانی: تهران: میدان آرژانتین - خیابان شهید احمد قصیر- خیابان دوازدهم شماره 3 ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 88504618 و 19 تماس بگیرند.

کد خبر 189754

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز