جمعه ۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۴
۰ نفر

وعده معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر توزیع شیر رایگان بین دانش‌آموزان در مدارس از اول آبان‌ماه عملی نشد.

شیر

روند امور نشان می‌دهد که توزیع شیر در مدارس امسال هم با اما و اگر روبه‌روست. یک هفته از دومین‌ماه سال تحصیلی هم گذشت ولی از توزیع شیر در مدارس خبری نیست . معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش 23مهر‌ماه در گفت‌وگو با پانا وعده داد که توزیع شیر رایگان بین همه دانش‌آموزان کشور از اول آبان‌ماه امسال آغاز می‌شود.

وحید کیارشی گفت: در این‌باره جلسه ویژه‌ای با رحیمی، معاون اول رئیس‌جمهور برگزار کردیم و اعتبارات این موضوع (شیر رایگان در مدارس) تأمین شد و اعتبارات شیر مدارس در حدی است که همه دانش‌آموزان از پیش دبستانی تا متوسطه را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مسئولان مربوطه پیش از این از توزیع شیر در مهر‌ماه، آذرماه، اواخر مهر‌ماه و اول آبان‌ماه خبر داده بودند، البته درباره جمعیت هدف نیز اختلاف نظر وجود دارد؛ برخی مسئولان اعلام کرده‌اند که شیر رایگان در مهدهای کودک، دوره پیش دبستانی و مدارس ابتدایی، راهنمایی و متوسطه و کادر مدارس توزیع می‌شود و برخی دیگر هم اعلام کردند شیر در دبیرستان‌ها توزیع نمی‌شود. به هر روی ابتدا باید منتظر بود تا وعده مسئولان درباره توزیع شیر عملی شود تا پس از آن بررسی شود که شیر همه جمعیت هدف را شامل شده است یا نه.

کد خبر 189097
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز