همشهری آنلاین: ساسر ایران اسلامی در شب‌ میلاد خجسته‌ فخر کائنات‌ حضرت‌ محمد مصطفی‌(‌ص)‌‌ و فرزندش‌ امام‌ جعفر صادق‌(‌ع)‌‌ غرق‌ در سرور و شادمانی‌است‌.

به‌ گزارش‌ واحدمرکزی‌ خبر از مشهد مقدس‌، عاشقان‌ ختم‌ رسل‌ و حجت‌ ششم‌ در این‌ شب‌ فرخنده‌، بارگاه‌ امام‌ هشتم‌ (‌ع) را چون‌ نگینی‌ در برگرفته‌اند و از امام‌ مهربان‌ خویش‌ استجابت‌ دعاهایشان‌ را عیدی‌ می‌خواهند‌.

مراسم جشنی نیز امشب در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

آستان مقدس حضرت امام خمینی (ره) با عرض تبریک و شادباش به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و 17 ربیع الاول فرخنده سالروز میلاد باسعادت و با برکت محمد امین رحمه اللعالمین و ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) مؤسس مذهب جعفری و ششمین پیشوای شیعیان اعلام کرد: به همین مناسبت مراسم جشنی امشب پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا با حضور ملت خداجوی و عاشقان نبوت همراه با مولودی خوانی مداحان اهل بیت نبوی (ص ) و قرائت دعای کمیل در حرم مطهر و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

دیگر شهرهای کشور اسلامی‌مان نیز امشب و فردا به مناسبت میلاد پیامبر مهربانی حضوت محمد(ص) و ششمین اختر آسمان امامت و ولایت امام صادق(ع) غرق سرور و شادمانی‌است.

کد خبر 18888

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز