سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۰۵:۱۳
۰ نفر

گروه ادب‌و هنر: محمدمهدی عسگرپور که این سال‌ها یا درگیر خانه سینما بوده و یا برای شبکه دو سیما سریال ساخته، قصد دارد به زودی فیلم تازه‌ای را جلوی دوربین ببرد.

محمدمهدی عسگرپور

با بسته شدن خانه سینما حالا عسگرپور فراغت بیشتری پیدا کرده و فیلم «میهمان داریم» را برای حوزه هنری کارگردانی خواهد کرد. باتوجه به مواضع اخیر حوزه هنری در خصوص برخی فیلم‌ها، عده‌ای از سینماگران از آخرین مدیرعامل خانه سینما انتظاراتی داشته‌اند که الان درباره میزان برآورده شدن یا نشدنش نمی‌توان قضاوت دقیقی کرد. برخی از اعضای اتحادیه که در شورای صنفی هم حضور دارند با کنایه از حضور و نفوذ خانه سینمایی‌ها در حوزه هنری سخن می‌گویند و اشاره‌شان هم به پروانه ساخت‌هایی است که به تازگی برای چند تولید حوزه صادر شده است؛ پروژه‌هایی که اغلب سینماگران منسوب به خانه سینما سازنده‌شان هستند. عسگرپور به همراه منوچهر محمدی تهیه‌کننده فیلم این روزها درحال مذاکره با عوامل مورد نظرش است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد میهمان می‌آید قبل از پایان پاییز جلوی دوربین خواهد رفت. ظاهرا توافقاتی هم با پرویز پرستویی برای بازی در این فیلم شده است.

منوچهر محمدی اظهار امیدواری کرده که فیلم میهمان‌ داریم با حضور پرویز پرستویی مقابل دوربین برود. تهیه‌کننده این فیلم که قرار است به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور ساخته شود در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: فیلم در مرحله مقدماتی نگارش فیلمنامه است و یکی از کاندیداهای اصلی و مطلوب ما برای ایفای نقش اصلی، پرویز پرستویی، از بازیگران شاخص و توانای سینماست. وی افزود: امید داریم مراحل مقدماتی کار به‌نحوی پیش رود تا این افتخار دوباره نصیب ما شود که در خدمت ایشان باشیم اما هنوز هیچ‌چیزی قطعی نیست. محمدی پیش از این در سریال «خاک سرخ» و فیلم سینمایی «مارمولک» با پرویز پرستویی همکاری داشته است.

 

کد خبر 188720

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز