تبریز: رئیس شورای شهر ورزقان اعلام کرد: طبق تصمیمات اتخاذ‌شده، به جای واگذاری وام دو‌میلیونی بلاعوض، به مردم زلزله‌زده کانکس داده می‌شود.

کانکس - زلزله - آذربایجان شرقی

فرامرز طرلانی در گفت‌وگو با مهر تشریح کرد: در جلسه‌ای که سه روز گذشته با فرماندار ورزقان داشتیم، اعلام شد که مردم زلزله‌زده با رسیدن فصل سرما تا ساخته‌شدن خانه‌هایشان در کانکس اسکان داده شوند که در این صورت با دریافت کانکس، کمک هزینه دومیلیونی بلاعوض ملغی می‌شود.

وی همچنین ادامه داد: به‌رغم اینکه هوا رو به سردی گذاشته و از نیمه آبان‌ماه بارش برف در این منطقه شروع می‌شود اما بنیاد مسکن تا‌کنون هیچ کانکسی را به زلزله‌زدگان این شهرستان نداده و هیچ خانه‌ای هم پی‌ریزی نشده است و تنها تعدادی از خیران به چهار خانوار کانکس اهدا کرده‌اند. طرلانی در ادامه اظهار داشت: طبق تصمیمات گرفته شده قرار‌ بود که پس از آمار‌گیری، خانواده‌هایی که خانه‌هایشان تعمیری است در خانه‌های خود اسکان یابند و خانواده‌هایی که خانه‌هایشان به‌طور کلی تخریب شده در کانکس اسکان پیدا کنند و این در حالی است که به‌دلیل تداوم زلزله‌ها در این منطقه، مردم از بازگشت به خانه‌های تعمیری خود واهمه دارند.

کد خبر 188597

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز