همشهری آنلاین: شهردار تهران با تاکید بر اهمیت حفظ عزت و کرامت انسان‌ها گفت: حفظ عزت هر انسانی وظیفه همه است وحتی در عدالت نیزبا همه اهمیتی که دارد فلسفه‌اش آن است که باید کرامت انسان‌ها حفظ شود و عدالتی که پا بر کرامت انسان‌ها بگذارد عدالت نیست.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد باقر قالیباف در همایش تجلیل از بازنشستگان سال‌های ۹۰ و ۹۱ شهرداری تهران، خطاب به بازنشستگان و مجموعه شهرداری گفت: در حضور شما پیشکسوتان و همسنگرانی که امروز در شهرداری مشغول هستید می‌گویم که بر این باورم که هویت و اساس هر سازمان به نیروی انسانی آن است و از روزی که به شهرداری نیز آمدم گفتم که آرزو دارم تا این سازمان را به سازمانی انسانی تبدیل کنم و اینکه انسان‌ها برایمان حرمت و موضوعیت داشته باشند و این سازمان انسان محور باشد.

وی افزود: دردین اسلام نیز این گونه است که انسان می‌تواند همه چیز خود را برای اسلام بدهد اما برای اسلام حق ندارد عزت خود را بدهد و حفظ عزت هر انسانی وظیفه همه است.

شهردار تهران تصریح کرد: در عدالت نیز با همه اهمیتی که دارد فلسفه‌اش آن است که کرامت انسان‌ها حفظ شود و عدالتی که پا بر کرامت انسان‌ها بگذارد عدالت نیست.

قالیباف خاطر نشان کرد: شما عمری را صادقانه به بهترین مردم خدمت کردید و امیدوارم که من و سایر همکارانم با دعایتان توفیق خدمتگذاری به شما خادمان واقعی مردم را داشته باشیم.

کد خبر 188480
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز