مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از گفت: ثبت نام متقاضیان دریافت طرح ترافیک سال 92 از اول آبان ماه آغاز می‌شود.

مهندس وحید نوروزی در گفتگو با "تهران سما" با بیان این مطلب اظهار کرد: کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی دریافت طرح ترافیک سال 92 از دوشنبه هفته اول آبان ماه با مراجعه به سایت شهرداری تهران می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: ثبت نام متقاضیان دریافت مجوز طرح ترافیک سال 92 از اول آبان ماه 8 صبح آغاز می‌شود تا 20 آبان ادامه خواهد یافت.

نوروزی خاطر نشان کرد: داشتن عوارض سالیانه شهرداری تهران و همچنین برچسب معتبر معاینه فنی از الزامات ورود به سایت ثبت نام است و امسال نیز مانند سال گذشته کلیه مراحل ثبت نام مجوزهای طرح ترافیک به صورت اینترنتی صورت خواهد گرفت.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه برای تخصیص مجوزهای طرح ترافیک به افرادی که سهمیه دار هستند، مکاتبه‌های لازم در حال انجام است گفت: این افراد در مکانیزم جداگانه‌ای که آن هم به صورت اینترنتی است می توانند نسبت به ثبت نام و طی کردن مراحل دریافت مجوز طرح ترافیک اقدام کنند.

وی تاکید کرد: خبرنگاران رسانه‌های جمعی نیز باید مانند سایر افراد حقیقی و حقوقی درخواست خود را در سایت شهرداری تهران ثبت کنند تا پس از ابلاغ سهمیه خبرنگاران به رسانه‌هایشان، با کد رهگیری مراحل واگذاری طرح ترافیک به آنها طی شود.

نوروزی با تاکیذد براینکه کلیه مراحل ثبت نام طرح ترافیک سال 92 مانند سال گذشته اینترنتی خواهد بود گفت: از متقاضاین می‌خواهیم که جدا از مراجعه حضوری با سازمان حمل و نقل و ترافیک خودداری کنند چرا که درخواست‌ها تنها از طریق سایت و به صورت اینترنتی قابل پیگیری است.

وی افزود: تعداد مجوزهای طرح ترافیک سال 92 مانند سال 91 خواهد بود تنها با این تفاوت که بخشی از مجوزهای سالیانه براساس مصوبه شورای عالی ترافیک کاسته و به صورت مجوزهای روزانه و هفتگی به متقاضیان واگذار خواهد شد.

کد خبر 188358

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز