همشهری آنلاین: منابع محلی چین روز پنجشنبه خبر دادند معترضانی در واکنش به مرگ راننده کامیونی هنگام بازجویی پلیس در جنوب غربی این کشور، خودروهای پلیس را آتش زدند.

truck

خبرگزاری آلمان از پکن گزارش داد، معترضان چهارشنبه شب پس از پخش شایعاتی مبنی بر مرگ راننده 58 ساله بر اثر ضرب و جرح پلیس راهنمایی و رانندگی، در شهر لوجو در استان سیچوان تجمع کردند.

این در حالی است که رسانه‌های چین گزارش داده بودند وی هنگام جر و بحث با پلیس، بر اثر یک بیماری حاد نامعلوم جان باخته است.

مقامات محلی هم اعلام کردند پلیس برای روان کردن ترافیک از این راننده خواست کامیونش را حرکت دهد، اما راننده از همکاری با پلیس خودداری و شروع به جر و بحث کرد که در جریان آن ناگهان احساس بیماری کرد و گفت به داروهایش نیاز دارد.

ساکنان محلی در نهایت داروهایش را در کامیون پیدا کردند، اما وضع عمومی وی بدتر شد و پلیس آمبولانس خبر کرد، اما این راننده پیش از رسیدن آمبولانس درگذشت.

مردمی که شاهد این ماجرا بودند به خودروهای پلیس حمله کردند و با واژگون کردن آنها ، هفت خودروی پلیس را آتش زدند. برخی شاهدان مدعی شدند که پلیس این مرد را تا پای مرگ کتک زده بود.

کد خبر 188257
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز