همشهری آنلاین: دقایقی پس از ورود مقام معظم رهبری به بجنورد تمامی مسیرهای استقبال و خیابان‌های منتهی به ورزشگاه تختی این شهر مملو از جمعیت مشتاق است و در نخستین لحظه دیدار مردم خراسان شمالی با رهبر فرزانه انقلاب، عاشقان ولایت اشک شوق می‌ریزند و حضور گسترده مردم موجب کندی حرکت کاروان حامل رهبر انقلاب شده است.

سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی

به گزارش همشهری آنلاین، در لحظات اولیه ورود مقام معظم رهبری به بجنورد، معظم له در فرودگاه توسط نماینده خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه بجنورد، استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان مورد استقبال قرار گرفتند.

در بیرون از فرودگاه خیابان‌های استقبال مملو از جمعیت است و مردم شعارهای ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای، الله اکبر خامنه‌ای رهبر، صلی علی محمد، رهبر ما خوش آمد، ای پسر فاطمه، آماده‌ایم آماده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و ... سر می‌دهند.

از فرودگاه بین المللی بجنورد تا میدان قائم( بازرگانی سابق)، از این میدان و در مسیر خیابان طالقانی غربی تا چهار راه امیریه، از این چهار راه تا ورزشگاه تختی جای سوزن انداختن نیست و در ورزشگاه تختی نیز هزاران نفر از مردم ولایی استان منتظر ورود رهبری نشسته‌اند.

مقام معظم رهبری لحظاتی پیش وارد بجنورد شده‌اند و پس از عبور از مسیرهای استقبال در محل ورزشگاه تختی بجنورد به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

این سفر پس از گذشت 27 سال نصیب مردم ولایت مدار خراسان شمالی شده است.

با ورود رهبر انقلاب به خراسان شمالی، جای جای خطه ولایتمدار خراسان شمالی رنگ و بوی عشق گرفت و مردم با حضور گسترده در مسیر حرکت رهبر انقلاب حماسه ای دیگر خلق کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار است طی مدت اقامت در خراسان شمالی با قشرهای مردم این استان دیدار کنند.

کد خبر 187421
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز