همشهری آنلاین: نماینده مردم بندرعباس درباره طرح سوال نمایندگان از رئیس جمهور درباره وضعیت اقتصادی و بازار ارز گفت: «طبق آئین‌نامه اگر مجلس از پاسخ‌های رئیس جمهور قانع نشوند، احمدی‌نژاد کارت زرد می‌گیرد.»

«منصور آرامی» عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس در گفتگو با همشهری آنلاین با اشاره به اقدام جمعی از نمایندگان برای جمع‌آوری جهت طرح استیضاح صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی نیز گفت: «به نظر می‌رسد امکان دارد استیضاح خلیلیان رأی بیاورد.»

وی در تشریح دلایل احتمال بالای رأی آوردن استیضاح وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت سهم کشاورزان از هدفمندی یارانه‌ها را پرداخت نکرده است. وقتی از وزیر جهادکشاورزی در این باره سوال می‌شود، می‌گوید «من وزیر اقتصاد نیستم!»

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی افزود: «درست است که وزیر جهادکشاورزی، وزیر اقتصاد نیست. ولی به هر حال یک عضو کابینه که هست و می‌تواند در دولت از کشاورزان حمایت کند.»

وی نگرانی که در اثر کمبود مرغ در چند ماه گذشته ایجاد شد، واردات گندم و حرکت لاک‌پشتی در بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در کشاورزی را از دیگر عوامل زمینه‌ساز استیضاح وزیر جهادکشاورزی عنوان کرد و گفت: «فناوری‌های نوین در کشاورزی با توجه به بحث کمبود آب باید استفاده شود تا کشاورزی‌مان بروز شود. واقعاً فناوری‌های نوین به چه میزانی در کشاورزی‌مان مورد استفاده قرار می‌گیرد.»

کد خبر 187289
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز