همشهری آنلاین: دکتر محمدعلی موحد،مولوی پژوه نامدار در ساعت 16 و 30 دقیقه روز شنبه 8 مهرماه در مرکز آموزش اکو درباره «کلید فهم شمس و مولانا» سخن خواهد گفت.

دکتر محمدعلی موحد ضمن اعلام این خبر به همشهری‌آنلاین گفت: پیش از این قرار بود نشست‌های متصل تفسیر دیوان و مقالات شمس را برگزار کنیم که با برخی کسالت‌های من و تعطیلات ارشاد تبریز ، امکان این مسیر فراهم نشد،اما از فردا این کار را پی خواهیم گرفت.
درس گفتارهای استاد محمدعلی موحد تحت "کلید فهم شمس و مولانا" که به علت تعطیلات تابستانی متوقف شده بود،از روز شنبه، 8 مهر ساعت 4:30 به وسیله بنیاد شمس تبریزی و مولانا در محل مرکز آموزش موسسه فرهنگی اکو واقع در خیابان ملاصدرا ،خیابان پردیس،پلاک 27 برگزار خواهد شد.

هشتم مهرماه سالروز تولد مولاناست و استاد موحد بخش اول سخنان خود را به همین مناسبت اختصاص خواهد داد.در بخش دوم سخنرانی ،دنباله مباحثی که در جلسه های گذشته این درس گفتار مطرح شده بود ،پیگیری می شود.

 برای بزرگداشت این ایام،هنرمندان برجسته نقاشی و خط در روزهای هفتم هشتم و نهم مهرماه ،کارگاه های هنری ویژه ای را براگزار خواهند کردکه این برنامه‌ها در محل موسسه فرهنگی اکو واقع در خیابان اقدسیه ،کوچه ناز برگزار می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 88795330 بنیاد شمس تبریزی و مولانا تماس حاصل فرمایید.

کد خبر 186056
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز