همشهری‌آنلاین: یک دیپلمات آگاه در نمایندگی ایران در سازمان ملل با اشاره به حمله برخی از اعضای گروهک تروریستی منافقین به سخنگوی وزارت خارجه گفت: این اقدام نشانه حرکت منافقین در مسیر اقدامات خشونت آمیز است و نادرست بودن تصمیم امریکا در خارج کردن نام این گروهک از لیست تروریست‌ها را به اثبات می‌رساند.

مهر نوشت: برخی از اعضای گروهک تروریستی منافقین در حاشیه برگزاری اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه ایران که از اعضای هیئت همراه رئیس جمهور به شمار می‌رود تعرض کردند.

در همین رابطه یک دیپلمات آگاه در نمایندگی ایران در سازمان ملل اظهار کرد: تعرض به آقای مهمانپرست توسط برخی از اعضای گروهک تروریستی منافقین صورت گرفت و این اقدام بعد از اعلام تصمیم امریکا برای خارج کردن نام این گروهک از لیست تروریست‌ها نشانه نادرست بودن این تصمیم است.

وی با بیان اینکه اقدام اخیر نشان داد که منافقین همچنان در مسیر اقدامات خشن و تروریستی گام بر می‌دارند گفت: این یک قدم اشتباه دیگر از سوی دولت امریکا به شمار می‌رود.

این مقام مسئول در نمایندگی ایران در سازمان ملل تاکید کرد: مسئولیت حفاظت و امنیت کلیه دیپلمات‌ها و اعضای هیئت‌هایی که برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک بسر می‌برند بر عهده دولت امریکا است.

کد خبر 186011
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز