سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱ - ۰۶:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزیدگان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت معرفی و تجلیل شدند.

پوستر جشنواره سینمایی

به گزارش فارس، سوم مهر ماه برگزیدگان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در بخش‌های مختلف با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و تجلیل شدند.

در بخش عکس جواد جلالی برای عکس‌های فیلم "برلین منفی هفت"، مهدی دل‌خواسته برای عکس‌های فیلم "پایان‌نامه" و امیرحسسین شجاعی برای عکس‌های فیلم "ملکه" به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

در بخش سینمایی ویدیویی قلم طلایی فرامرز ابوحمزه و علی فرزین‌فر نویسنده متن "هدف" به عنوان برگزیده دوم، علیرضا پوریوسف و رضا عاطفی نویسنده متن "آخرین نامه" به عنوان برگزیده سوم معرفی و از علی شاه‌حاتمی نوسینده متن "زکریا" تقدیر شد.

در بخش سینمایی قلم طلایی مهرداد خوشبخت برای متن "یادگاری"، محمدجواد اکبری برای متن "هویت" و سیروس حسن‌پور و نغمه ثمینی برای متن "درناهای کاغذی" به عنوان برگزیده‌های اول تا سوم معرفی شدند.

در بخش فیلم‌های داستانی کوتاه سیف‌الله یزدانی برای فیلم "بوی بودنت نباشد"، فاطمه دستمرد برای فیلم "سکوت برکه‌ها و نادر ساعی‌ور برای فیلم "آیرلیق" به عنوان برگزیده‌های اول تا سوم معرفی و از علی ملاقلی‌پور کارگردان فیلم "مرگ عقربه‌ها" تقدیر و دیپلم افتخار نیز به وحید بمانی کارگردان فیلم "گلدان" اهدا شد.

در بخش فیلم‌های مستند بهروز نورانی‌پور برای فیلم"جنایت در سکوت"، حبیب باوی‌ساجد برای فیلم "لالایی جنگ" و حبیب احمدزاده برای فیلم "بهترین مجسمه دنیا" به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی و از مه‌لقا جعفری برای فیلم"1559" به عنوان بهترین پژوهش تقدیر شد.

همچنین قاسم بخشی مستندساز دفاع مقدس نیز در این آیین مورد تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.

در بخش فیلم‌های سینمایی ویدیویی، رویا افشار برای بازی در فیلم "عصر بارانی" بهترین بازیگر زن و سعید پورصمیمی برای بازی در فیلم "دست‌ها نگاه می‌کنند" بهترین بازیگر مرد شناخته شدند.

عنوان بهترین فیلمنامه نیز به فیلم "هم‌سنگر" نوشته احسان عبدی‌پور، جایزه بهترین فیلم به سعید سعدی تهیه‌کننده فیلم "دست‌ها نگاه می‌کنند" و عنوان بهترین کارگردانی به رضا بهشتی برای فیلم "ترم زمستانی" اهدا شد.

همچنین هیئت داوران جایزه ویژه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت را به علی شاه‌حاتمی اهدا کردند.

 

کد خبر 185715

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز