همشهری آنلاین: رئیس ستادکل نیروهای مسلح، گفت: انسجام اسلامی، یک استراتژی بزرگ برای منطقه، جهان و برای تمام مسلمین است.

به گزارش دفتر ویژه رئیس ستادکل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی، در جمع فرماندهان و کارشناسان عالی‌رتبه نیروهای مسلح با اشاره به نامگذاری سال ‪ ۱۳۸۶‬به نام اتحاد ملی و انسجام اسلامی، یادآور شد: انسجام اسلامی یعنی همه مسلمانان جهان روابط خود را نهادینه کنند و ارتباطات خود را بر اساس قرآن، محبت رسول‌اکرم(ص) و هدایت الهی متحد کنند تا استراتژی شیطانی آمریکا را که اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی است بشکنند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح همچنین اهتمام سازمان‌های بین‌المللی همچون سازمان کنفرانس اسلامی، سازمان تقریب مذاهب و نهادهای مشترک اقتصادی در جهت مقابله با تهدیدات جهان اسلام و اتفاق و انسجام بر سر دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین را خواستار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ایران امروز، ایران امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است و ایران امروز، ایران تولید علم و توسعه علمی و فناوری است.

فیروزآبادی تأکید کرد: اراده دولت ایران منبعث از ملت ایران و اعمال حاکمیت ملی در تهیه سوخت ملی از انرژی هسته‌ای برای ایران است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح یادآور شد: مراجع بین‌المللی امروز باید حق حاکمیت ملت ایران را که یک حق قانونی و یک حق شناخته شده و حقوقی است برای ملت ایران به رسمیت بشناسند.

وی افزود: ملت ایران به حکم قرآن و هدایت پیامبراعظم (ص) همت کرد و فناوری هسته‌ای را به دست آورد و همین روزها جشن بزرگ هسته‌ای ایران برپا و ایران صاحب سوخت ملی می‌شود.

فیروزآبادی در مورد بازداشت نظامیان انگلیسی در حریم آبی سرزمینی ایران نیز گفت: مرزبانان ایران همزمان با عید نوروز، متجاوزان به مرزهای آبی ایران اسلامی و دست اندازان به حاکمیت ملی را بازداشت کردند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح فرا رسیدن ‪ ۱۲‬فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی را نیز گرامی داشت.

کد خبر 18539

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز