همشهری‌آنلاین: مدیر اداره ارشاد بابلسر در آخرین روزهای مانده به کنسرت، از دادن مجوز خودداری کرد و دیگر نهادهای شهری را مقصر دانست؛ در حالی‌که با بقیه نهادهای ذیربط مانند فرماندار و غیره تماس گرفته شد و همه اعلام کردند که ما با اجرای کنسرت مخالفتی نکرده‌ایم.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی تور کنسرت محمدرضا لطفی در مازندران، این آهنگساز ضمن تشریح چگونگی لغو کنسرتش در شهر ساحلی بابلسر گفت: گروه‌ همنوازان شیدا از 7 ماه پیش تدارک یک تور موسیقی برای استان مازندران دیده بود و با اینکه برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها توجیه اقتصادی ندارد ولی موظف به برگزاری این کنسرت شد.

وی با اشاره به اینکه در این تور قرار بود در شهرستان بابل نیز اجرا داشته باشند، افزود: شهر بابل از نظر برگزاری کنسرت شهری است که حاشیه‌های زیادی دارد و امکان برگزاری کنسرت در آن بسیار سخت است. اما شهر ساحلی بابلسر همواره بدون مشکل کنسرت‌هایش را برگزار می‌کرد و مردم در آرامش به کنسرت می‌رفتند.

سرپرست گروه همنوازان شیدا با تاکید بر این موضوع که بیش از 45 سال برای هنر موسیقی این مملکت زحمت کشیده است، خاطرنشان کرد: همواره تلاش کرده‌ام به تنومند شدن درخت موسیقی و آواهایی ایران زمین کمک کنم اما دریغ از حمایت‌های کوچک! به نظرم مسئولان باید رسیدگی‌های لازم را برای برطرف کردن این مشکل بزرگ در شهرستان‌ها انجام دهند.

محمدرضا لطفی در پایان گفت:آیا دولت ما مرکز تصمیم گیر واحد ندارد؟ آیا وزیرارشاد قادرنیست این گونه مسائل را در چهار چوب یک اساسنامه واحد به اجرا درآورد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین در چند ماه گذشته کنسرت‌ گروه‌های قمر،خواجه امیری و شهنازی در شهرهای همدان،نور و کرمان لغو شد.

more

  کنسرت خواجه امیری لغو شد

more

   اعلام دلایل لغو کنسرت گروه قمر در همدان

more

  توضیح ارشاد کرمان درباره دلایل لغو کنسرت گروه شهناری

طبق اعلام روابط عمومی موسسه فرهنگی آوای شیدا، محمدرضا لطفی به همراه گروه موسیقی «همنوازان شیدا» به خوانندگی علیرضا فریدون‌پور 25 الی 27 شهریور در شهرساری به صحنه می‌رود.

more

  تور کنسرت لطفی و گروه همنوازان شیدا در مازندران

این آهنگساز و نوازنده تار همچنین 29 الی 31 شهریور در شهرستان آمل، یکم الی 3 مهر در شهرستان قائم‌شهر کنسرت خواهد داد و قرار بود 5 الی 7 مهرماه در بابلسر به صحنه رود که مجوز آن لغو شد.

کد خبر 184872
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز