همشهری آنلاین: تمامی بلیت‌های دربی استقلال و پرسپولیس به فروش رفته و پیش‌بینی می‌شود یکصدهزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

معاون اداره کل سیاسی امنیتی استانداری تهران در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: ظرفیت واقعی استادیوم آزادی 85 هزار نفر است و در دیدارهای گذشته برای اینکه بتوانیم نظم خوبی را بر ورزشگاه حاکم کنیم فقط تا سقف 85 هزار نفر بلیت فروشی می کردیم اما در دیدار فردا با هماهنگی های به عمل آمده ، یکصدهزار تماشاگر از بازی دیدن می کنند.

فیضی در ادامه تصریح کرد: از ساعت 10 صبح فردا(جمعه 10 فروردین) با حضور کلیه نیروهای انتظامی و امنیتی، استادیوم آزادی پذیرای تماشاگران خواهد بود. ضمن اینکه نهادهایی مثل شرکت واحد اتوبوسرانی برای ایاب و ذهاب تماشاگران نهایت تلاش خود را به عمل می آورد تا هموطنان عزیزمان مشکلی از بابت حضور در ورزشگاه نداشته باشند.

رییس کمیسیون ورزش شورای تامین استان تهران افزود: تلاش ما بر این است که با فروشندگان بلیت در بازار سیاه برخورد کنیم. چنانچه فردا چنین موردی مشاهده شود، ماموران نیروی انتظامی اقدام به دستگیری اشخاص خاطی می کنند.

فیضی در پایان اظهار داشت: در نظر داریم پس از برگزاری این دیدار هم نظم عمومی را حفظ کنیم و در این راه اداره کل راهنمایی و رانندگی و بسیج استان همکاری خواهند کرد.

کد خبر 18453

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز