گروه شهری: کسب موفقیت‌های بین‌المللی مدیریت شهری در ناپل ایتالیا، همچنان واکنش‌های مثبت نمایندگان مردم در خانه ملت را به دنبال دارد.

در همین ارتباط رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رونمایی اطلس خلیج‌فارس در مجمع شهری جهان در ایتالیا گفت: اقدام شهرداری تهران یک کار بسیار ارزشمند و پسندیده بود.علاءالدین بروجردی تصریح کرد: تلاش شهرداری تهران برای تهیه اطلس خلیج‌فارس و رونمایی آن در مجمع شهری جهان که در ایتالیا برگزار شد یک گام به پیش بود و کشورهایی را که قصد دست اندازی به دارایی‌های کشورمان داشتند سرجای خود نشاند.

این نماینده مجلس نهم شورای اسلامی درخصوص رونمایی و ارسال اطلس خلیج‌فارس به کشورهای عضو سازمان ملل متحد و دیگر کشورهای جهان در این مجمع جهانی اظهار داشت: هیچ کشوری دیگر نمی‌تواند این روال ثبت شده سازمان ملل را تغییر دهد و ازاین‌رو اقدام شهرداری تهران برای تهیه اطلس خلیج‌فارس و حضور موفقیت آمیز در مجمع شهری جهان ارزشمند و قابل تقدیر است.

همچنین رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس نهم شورای اسلامی از موفقیت‌های شهرداری تهران در مجمع شهری جهان که در ایتالیا برگزار شد تقدیر کرد و گفت: دستاوردهای شهرداری تهران در مجمع شهری جهان قابل تقدیر و تحسین است.
مقداد نجف نژاد تصریح کرد:

مدیریت شهری تهران به خوبی توانست طی سال‌های اخیر با وجود ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تهرانی برای پایتخت و کشورمان در سطح جهان افتخارآفرینی کند. وی ادامه داد: اتفاق مهم‌تری که در این مجمع از طریق مدیریت شهری تهران برای کشورمان به وقوع پیوست رونمایی از اطلس خلیج‌فارس بود که اقدام خوب و ارزشمند به شمار می‌رود. لذا من به سهم خود از شهرداری تهران تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 184491
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز