همشهری آنلاین: رئیس جمهور در مورد افزایش قیمت سکه و ارز در روزهای اخیر گفت: من نگفتم قیمت ارز کاهش می‌یابد ولی تلاشمان را می‌کنیم وضعیت بهتر شود.

مهر نوشت: عصر دوشنبه جلسه سران قوا در دفتر رئیس قوه قضائیه از ساعت 13:30 آغاز و تا 16:35 ادامه یافت. در این جلسه که خبرنگاران به مدت 3 ساعت منتظر صحبت‌های سران سه قوا بودند، شاهد خروج رئیس جمهور و رئیس مجلس از میان خبرنگاران شدند.

محمود احمدی نژاد پس از خروج از جلسه با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امروز ناهار چه خورده‌اید؟ بعد هم خبرنگاران یکی یکی مانع خروج رئیس جمهور شده و از وی سوال می‌کردند.

رئیس جمهور که حاضر به پاسخ دادن به برخی سوالات نبود، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد نتایج مذاکراتشان پاسخ داد: در مورد مسائل داخلی و خارجی صحبت کردیم و جلسه خوبی بود.

خبرنگاری سوال کرد، میزبان بعدی چه کسی است؟، رئیس جمهور گفت: هر کسی که میز دست آن است.

محمود احمدی نژاد در پاسخ به این سئوال که شما در گفتگوی زنده خبری اعلام کردید این دولت ادامه دارد یعنی چه؟، پاسخ داد: منظورم این بود که تا زمانیکه مردم هستند، دولت‌ها به مردم خدمت می‌کنند.

رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی سوال کرد برخلاف گفته‌های شما سکه و ارز گران شده است، گفت: من نگفتم ارزان می‌شود ولی تلاش می‌کنیم وضعیت بهتر شود.

رئیس جمهور گفت: همه چیز را پرسیدید ولی باید سوالات مهمی می‌پرسیدید.

گفتگوی احمدی نژاد تنها چند دقیقه طول کشید و بعد رئیس جمهور به سرعت از محل خبرنگاران خارج شد.

کد خبر 184215
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز