همشهری آنلاین: وکلای ملت فردا یکشنبه پس از سه هفته تعطیلی تشکیل جلسه علنی می‌دهند.

به گزارش همشهری آنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از سه هفته تعطیلی برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه و نیز سپری کردن تعطیلات تابستانی، فردا جلسه علنی دارند.

وکلای ملت هفته جاری روزهای یکشنبه و سه‌شنبه تشکیل جلسه علنی می‌دهند.

بر طبق گزارش فارس، رسیدگی به چندین طرح و لایحه و نیز بررسی سؤال الیاس نادران از سید شمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی از جمله دستورکارهای این هفته خانه ملت است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات این هفته خود گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح الحاق یک بند به قانون بودجه سال 91 کل کشور را مورد بررسی قرار می‌دهند.

بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح ماده 61 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و همچنین بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه اصلاح قانون دریایی ایران 2 دستور کار دیگر بهارستان‌نشینان طی هفته جاری است.

وکلای ملت در ادامه جلسات این هفته خود گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه اصلاح قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مجمع بین‌المللی انرژی و همچنین گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص لایحه تعیین حریم حفاظتی - امنیتی اماکن و تأسیسات کشور را مورد بررسی قرار می‌دهند.

نمایندگان مجلس این هفته گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان و همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد رد لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی خلیج فارس را هم بررسی می‌کنند.

بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد درخواست اعمال ماده 233 آئین‌نامه داخلی مجلس در مورد عدم پایبندی دستگاه‌های ذیربط به حل مشکلات بیمه‌ای کارگزاران و پیمانکاران مخابرات روستایی دیگر دستور کار نمایندگان مجلس طی هفته جاری است.

همچنین وکلای ملت طی این هفته یک نفر از اعضای کمیسیون صنایع و معادن را به عنوان ناظر در شورای عالی معادن، یک نفر از اعضای کمیسیون عمران به عنوان ناظر در شورای عالی شهرسازی و معماری، دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش به عنوان ناظر در شورای عالی آموزش و پرورش، دو نفر از اعضای کمیسیون بهداشت به عنوان ناظر در شورای عالی نظام پزشکی و یک نفر از اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی را به عنوان عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای جرایم رایانه‌ای انتخاب می‌کنند.

کد خبر 183816
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز