جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید شرایط تیمش روز به روز بهتر می‌شود. هر چند که به گفته او، استقلال به سه بخش تقسیم شده است که شامل ملی‌پوشان، مصدومان و بازیکنانی می‌شود که در تمرینات تیم حاضر می‌شوند.

قلعه نویی

امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط استقلال اظهار کرد: با موجودی که داریم باید کار را ادامه بدهیم و در حال حاضر روند رو به رشدی را طی می‌کنیم. هر چند که تیم ما به سه بخش تقسیم شده است، یک بخش بازیکنان ملی‌پوشان‌مان هستند، بخش دیگر مصدومان‌مان و بخش سوم بازیکنانی هستند که در اختیار داریم و روز به روز شرایط بهتری را کسب می‌کنند. در مجموع شرایط تیم ما خوب است اما دغدغه این است که مشکلات مالی برطرف نشده است، هر چند که بازیکنان ما با انگیزه کار خودشان را دنبال می‌کنند و مردانه کار می‌کنند و از آنها ممنون هستم. با این حال باید هر چه زودتر هیات مدیره با فتح‌الله‌زاده که واقعا دست تنهاست همکاری کند تا سریعتر مشکلات مالی تیم برطرف شود.

وی درباره ترکیب جدید هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار کرد: من فنی هستم و درباره هیات مدیره نباید صحبت کنم. حتما درباره کسانی که انتخاب کرده‌اند، فکر شده است و همه از مدیران ورزشی هستند و سابقه طولانی دارند. ضمن اینکه جا دارد از قدیمی‌ها که تلاش و زحمت زیادی کشیدند تشکر کنم اما به هر حال من سمت فنی دارم و تلاش می‌‌کنم انرژی‌ام را در این قسمت بگذارم.

سرمربی استقلال درباره شرایط کیانوش رحمتی اظهار کرد: کادر پزشکی استقلال در حال انجام کارهای پزشکی روی این بازیکن است.

وی همچنین درباره تصمیم بازیکنان ملی‌پوش مبنی بر مصاحبه نکردن با رسانه‌ها گفت: بازیکنانی که این تصمیم را گرفتند حتما به این مساله رسیدند که نباید مصاحبه کنند اما چیزی که می‌خواهم بگویم این است که هیچ جای دنیا مطبوعات به این شکل کار نمی‌کنند و در همه جا فوتبال را یک استثناء می‌دانند و این مساله طبیعی است. فوتبال را همه دوست دارند و رشته‌ای است تعیین‌کننده. حتی در مسائل سیاسی دنیا نیز تاثیرگذار است، به همین دلیل به این رشته نسبت به سایر رشته‌ها بیشتر پرداخته می‌شود و من مانده‌ام که چرا بعضی‌ها می‌خواهند در اینجا به این شکل فوتبال را بزنند. اینکه باید به رشته‌های دیگر بها داده شود درست است اما شما نگاه کنید همین تماشاگرانی که برای دیدن تمرین استقلال می‌آیند اگر به اینجا نیایند ممکن است به محیط آلوده‌ای کشیده شوند. این جوانان دوست دارند که اینجا بیایند و فکر می‌کنم کسانی که اینگونه قلم می‌زنند کارشناس نیستند و نه دلشان برای ورزش ایران می‌سوزد و نه برای جامعه.

قلعه‌نویی ادامه داد: از مطبوعاتی که از فوتبال انتقاد نابجا می‌کنند می‌خواهم درباره فوتبال ننویسند. اگر فکر می‌کنند کارشان درست است، یک هفته درباره فوتبال مطلب ننویسند و به ایده خودشان پایبند باشند.

سرمربی استقلال درباره شایعه مذاکره این باشگاه با حمید علی‌عسگر، بازیکن پرسپولیس گفت: در اینکه علی‌عسگر بازیکن بزرگی است، شکی نیست. او یکی از بازیکنان خوبی است که در هر سه پست دفاع، هافبک و گوشت راست می‌تواند بازی کند و بازیکنی جوان و بانشاط است ولی درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه ما با او صحبت کرده است باید بگویم من با او صحبتی نکردم اما او بازیکنی خوب و آینده‌دار است و در گذشته هم جزء بازیکنان خوب پرسپولیس بوده است. درباره اینکه کسی با او صحبت کرده است خبری ندارم اما طبیعتا اگر بخواهیم با بازیکنی صحبت کنیم و او با تیمی قرارداد داشته باشد یقینا به این باشگاه نامه می‌زنیم یا با مدیرعامل آن صحبت می‌کنیم و این مساله هیچ اشکالی ندارد. ضمن اینکه سال گذشته هم چنین اتفاقاتی افتاد و به عنوان مثال با گنجعلی‌خانی صحبت کردیم و میلاد فخرالدینی را جذب کردیم. قانون نقل و انتقالات به این شکل است و اگر بخواهیم بازیکنی را جذب کنیم نیازی به پنهان‌کاری نداریم. ضمن اینکه در لیست تیم ما هم جایی برای جذب بازیکن وجود ندارد.

وی گفت: همچنین پس از داربی هم صحبت‌هایی درباره نوع جذب نکونام انجام شد که کارشناسی نبود و ما این بازیکن را سر وقت جذب کردیم. ضمن اینکه فکر می‌کنم افرادی که آن صحبت‌ها را مطرح کرده بودند از قانون بازیکن آزاد اطلاع نداشتند؛ قانونی که پرسپولیسی‌ها هم طبق آن توانستند بازیکن کره‌ای‌شان را جذب کنند.

قلعه‌نویی درباره اینکه گفته می‌شود یکی از بازیکنان خارجی استقلال نیم فصل از این تیم جدا خواهد شد و فرد دیگری به جای او جذب خواهد شد، تصریح کرد: فعلا با این موجودی تا نیم فصل ادامه می‌دهیم و اگر نیازی باشد در نیم فصل تصمیم‌گیری خواهیم کرد. ضمن اینکه اگر با این تعطیلاتی که پیش آمد، شما متوجه شدید نیم فصل چه زمانی خواهد بود، ما هم متوجه می‌شویم!

کد خبر 183755
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز